مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

ترکیب روغن پایه با روغن سوخته

 روغن پایه با کوکتل تازه ای از مواد افزودنی مانند مواد پخش کننده ، شوینده ها و مواد شیمیایی ضد کف تشکیل می شود تا روغن به اثر اولیه خود برگردد.

برای تولید 2.5 کوارت (2.4 لیتر) روغن موتور تصفیه شده مجدد ، تقریباً به یک گالن (3.8 لیتر) روغن استفاده می شود و از پایه می توان برای تولید روان کننده های دیگر مانند مایع انتقال اتوماتیک یا مایع هیدرولیک نیز استفاده کرد. این بسیار کارآمدتر از تولید روغن موتور "بکر" است. آمار EPA نشان می دهد که تولید یک بشکه کامل (42 گالن / 159 لیتر) لازم است.

وسلی گفت ، برای بازیابی سهام پایه تصفیه شده مجدد فقط حدود یک سوم انرژی لازم است ، زیرا تولید همان مقدار سهام پایه از نفت خام انجام می شود. استفاده از انرژی کمتر به معنای تولید انتشار کربن کمتر است. و همین روغن می تواند بارها و بارها دوباره تصفیه شود.

روغن موتور دوباره تصفیه شده جریان اصلی

کوین فریک از API می گوید که روغن تصفیه شده دوباره در بازار مورد توجه قرار گرفته است.


وی گفت: "ما فروش روغن تصفیه شده جدید را ردیابی نمی کنیم اما می گویم که قطعاً مارک های بیشتری در اینترنت وارد می شوند که ادعا می کنند مقداری [درصد] روغن تصفیه شده مجدد دارند." "جالب است که برخی از این موارد اکنون چند سالی است که وجود دارند و برخی از بازاریابان ترجیح می دهند این ادعا را در مورد محتوای تصفیه شده جدید انجام ندهند."

از آنجا که مقررات ایالات متحده نیازی به بازاریابان نداشت که محصولات معادل بکر را به عنوان تصفیه مجدد برچسب گذاری کنند ، بازاریابان از ترس تمایلی مصرف کننده به استفاده از روغن "قدیمی" پخش نکردند که آنها محصولات بازیافتی را می فروشند. اما اکنون ، شرکت ها یک مزیت بازاریابی را تشخیص داده اند.

فریک گفت: "من می گویم که به دلیل افزایش آگاهی محیطی ، به نظر می رسد در نگرش نسبت به آن تغییراتی ایجاد شده است."

ناوگان های تجاری و دولت ایالات متحده اغلب تلاش می کنند از روغن موتور تصفیه شده مجدد استفاده کنند. به گفته وزارت بازیافت و بازیافت منابع (CalRecycle) ، کالیفرنیا یک برنامه گسترده روغن تصفیه شده گسترده دارد و آژانس های ایالتی هر ساله حدود 189،890 گالن (718،811 لیتر) روغن تصفیه شده مجدد استفاده می کنند.

 



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۱:۱۱ توسط:123 موضوع: نظرات (0)