مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

بزرگترین تصفیه کننده روغن سوخته در ایالات متحده

تصفیه مجدد روغن موتور حتی از طریق همکاری با Safety-Kleen ، بزرگترین تصفیه کننده روغن موتور در ایالات متحده ، در مدار NASCAR حضور دارد. ایمنی-کلین نه تنها به تیم های مسابقه خدمات می دهد ، بلکه روغن موتور را برای تصفیه مجدد در پیست های اتومبیلرانی NASCAR و فروشگاه های تیمی جمع می کند - فقط در سال 2010 حدود 185000 گالن (700300 لیتر).

غول های صنعت روغن موتور توجه کرده و شروع به استفاده از بازار تصفیه شده مجدد کرده اند. در بهار سال 2011 ، والوولین 50 درصد روغن NextGen خود را دوباره تصفیه کرد. طبق گفته های شرکت ، محتوای تصفیه شده مجدد Valvoline به 50 درصد محدود می شود ، زیرا موجودی پایه بازیافتی با کیفیت بالا برای افزایش این تعداد و تولید حجم روغن کافی نیست.

مدل اروپایی تصفیه مجدد را تقویت می کند

اما سیاست دولت می تواند به طور چشمگیری در دسترس بودن و مقرون به صرفه بودن روغن موتور استفاده شده برای سهام پایه تأثیر بگذارد. اگر صنایع تشنه برق مایل به پرداخت هزینه بیشتر برای سوخت کثیف باشند ، روغن موتور کمتری برای تصفیه مجدد در دسترس خواهد بود. در ایالات متحده ، بازار میزان روغن استفاده شده موتور را برای تصفیه مجدد محدود می کند. اما در اروپا ، مقررات دولت باعث پالایش مجدد شده است.


پدک گفت: "آنچه در اتحادیه اروپا رایج است این است که دولت ها بازار این روغن دست دوم را ایجاد کرده اند." "این مقررات به طور قابل توجهی از نظر کشور متفاوت است. اما یک روش معمول این است که از فروش مواد روان کننده مالیات بگیریم که یک آژانس جمع آوری منابع مالی را تأمین می کند. به این ترتیب دولت ها اطمینان حاصل می کنند که روغن ها جمع می شوند."

داده های Kline & Company نشان می دهد که در اروپای غربی ، نیمی از کل روغن استفاده شده دوباره تصفیه می شود و فقط 40 درصد آن به عنوان سوخت صنعتی سوزانده می شود. آمریکای جنوبی همچنین به دلیل تلاش در بزرگترین بازار قاره ، برزیل ، درصد بیشتری از سوخت را نسبت به آمریکای شمالی تصفیه می کند.

فدک توضیح داد: "برزیل بسیار فعال است." "به طور رسمی تمام روغن موتور استفاده شده باید در برزیل دوباره تصفیه شود."

بر اساس مطالعات Phadke ، در کل مناطق دیگر ، تصفیه مجدد بسیار کمتری انجام می دهند.

وی گفت: "در آسیا مقرراتی روی کاغذ وجود دارد اما اغلب آنها اجرا نمی شوند و اغلب هیچ زیرساختی برای اطمینان از جمع آوری واقعی نفت وجود ندارد." "در بیشتر این بازارها واقعاً نمی دانید که چه اتفاقی برای روغن استفاده شده می افتد."

بر اساس برآوردهای کلاین ، وسایل نقلیه در سراسر جهان در سال 2009 حدود 3.7 میلیارد گالن (14 میلیارد لیتر) روغن موتور دست دوم تولید کردند و گنجاندن روغن های صنعتی کثیف می تواند تقریباً این میزان را دو برابر کند. طبق مطالعه Kline ، حدود سه چهارم روغن مصرفی جهان در سال 2009 جمع آوری شده است ، اما در پایان فقط 16 درصد از روغن "بازیافت شده" دوباره تصفیه می شود تا در آینده استفاده شود.

روغن های جایگزین باعث صرفه جویی در مصرف گاز در پمپ می شوند

اما می تواند در فناوری های جدید روغن موتور صرفه جویی در انرژی بیشتری داشته باشد.

روغن های موتور مصنوعی از نظر میزان تولید گازهای گلخانه ای و انرژی قابل مقایسه با محصولات معمولی هستند ، اما با افزایش کارایی سوخت و صرفاً انجام کار خود برای مدت زمان طولانی تر ، "سبزتر" می شوند.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۱:۱۲ توسط:123 موضوع: نظرات (0)