مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

تصفیه روغن سوخته راهی برای پس انداز پول

تصفیه روغن سوخته راهی برای پس انداز پول

(روغنهای پلی آلفاولفین) فاقد پایه نفتی هستند و در اثر فرآیندهای شیمیایی ایجاد می شوند که مولکولهای کربن را بهم پیوند می دهد. روغن های دیگری با برچسب "مواد مصنوعی" از ذخایر پایه روغن خام ایجاد می شوند که تحت درمان های گسترده تری نسبت به روغن های معمولی هستند. بعضی از روغن های مصنوعی این دو نوع را با هم ترکیب کرده و به یک محصول واحد تبدیل می کنند.


تغییرات روغن برای کاربران مصنوعی

را می توان از 7،500 مایل (12،070 کیلومتر) تا 25،000 مایل (40،234 کیلومتر) افزایش داد. این بدان معناست که روغن بسیار کمتری به جریان زباله وارد می شود و اثرات زیست محیطی کمتری در اثر سوختن روغن بازیافتی یا هزینه های انرژی مرتبط با تصفیه مجدد دارد. قیمت روغن مصنوعی می تواند پنج برابر بیشتر از روغن استاندارد باشد ، اما تغییرات کمتری که دارد ممکن است این دو را از نظر اقتصادی قابل مقایسه کند. همچنین ، مصنوعات برای عملکرد و ماندگاری موتور نیز مزایایی دارند.

ترز لانگر ، مدیر شورای حمل و نقل اقتصادی با صرفه اقتصادی ، گفت: "به طور معمول ، مردم در مورد پتانسیل صرفه جویی در یک یا دو درصد کل مصرف سوخت برای اتومبیل هایی که از بهترین روان کننده ها مانند مواد مصنوعی استفاده می کنند ، صحبت می کنند.

اما مصنوعی همچنین آنقدر دوام می آورد

که در اصل ، این پتانسیل را دارد که به اندازه کافی در روغن صرفه جویی کند (با طول عمر) تا شاید با اثر اصلی آن برابر باشد."

تلاش برای به دست آوردن بهره وری روغن موتور همچنین شرکت هایی مانند Shell * را که در سراسر جهان بیش از هر نوع روان کننده دیگری می فروشد ، مجبور کرده است که پاکت را با روان کننده های معمولی کمتر فشار دهد.

با همکاری طراح اتومبیل فرمول یک ، گوردون موری ، شل یک روان کننده مفهومی فوق العاده کم ویسکوزیته ایجاد کرده است که در تست های رانندگی وضعیت شهر در اتومبیل مفهومی شهری Murray’s T.25 ، میزان مصرف سوخت را 6.5 درصد افزایش داده است.

بزرگترین تأثیرات زیست محیطی روغن موتور

ممکن است معلوم شود که بزرگترین تأثیرات زیست محیطی روغن موتور در چنین تلاشهایی برای بهره وری بهتر سوخت ، به ویژه با توجه به سهم نسبتاً کم روان کننده ها از  ، ایجاد می شود. اطلاعات اداره اطلاعات انرژی DOE ایالات متحده نشان می دهد در حالی که ایالات متحده در سال 2010 حدود 19.2 میلیون بشکه در روز نفت مصرف می کرده است ، روان کننده ها فقط 130،000 بشکه - کمتر از یک درصد ساخته اند.

اما تصفیه مجدد پس انداز با گذشت زمان اضافه می شود و کل تولید سالانه روغن موتور استفاده شده در جهان چیزی غیر قابل توجه است. به همین دلیل است که برای بسیاری از افراد ، یک سیستم "حلقه بسته" که همان روغن را بارها و بارها به کار می اندازد ، از چنین جذابیتی برخوردار است.

 

API’s Ferrick گفت: "اگر نگران محیط زیست هستید ، مطمئناً از روغنهای تصفیه شده مجدد استفاده کنید." "این روغن ها فقط برای خودروها مناسب هستند ، به شرطی که گواهینامه داشته باشند و استفاده مکرر از چیزی همیشه به جای هدر دادن یک منبع با ارزش ، کار خوبی است."



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۱:۱۳ توسط:123 موضوع: نظرات (0)