مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

ورقهایی که هنوز شیروانی نشده اند و بس

با پیشرفت علوم و تکنولوژی نیاز به تمرکز بر روی آیتم های خاص ساخت و ساز ، بویژه آیتم های صنعتی امری اجتناب ناپذیر قلمداد گردید و به موازات با توجه به سال ها کسب تجربیات فراوان در فعالیت های مستقیم و غیرمستقیم با شرکت های به نام مشاور و پیمانکار در زمینه فنی و اجرایی ، اعضای شرکت تصمیم گرفتند تا با انتخاب سقف های مرکب عرشه فولادی ، موجود فروش ورق شیروانی ، گم نشوید تولید سقف عرشه فولادی به شکل تخصصی فعالیت خود را بر روی این آیتم متمرکز کنند .

تجهیزات شیروانی و اجرای انواع سقف های شیروانی با دارا بودن بهترین دستگاه های فرمینگ شیروانی آماده عرضه انواع ورق های موجدار شیروانی در فروش ورق طرح سفال طرح های متنوع می باشد:

1- ورق طرح سفال پالرمو از ورق 0/4 میل تا 0/6 میل گالوانیزه رنگی عرض 100 با کاردهی مفید 80 سانت و همچنین ورق گالوانیزه رنگی عرض 125 سانت با کاردهی مفید 100 سانت در رنگ های قرمز ، آبی ، سفید ، سبز ، زرد ، لیمویی ، نارنجی ، بنفش ، صورتی و ...

2- ورق طرح سفال ژنوا از ورق 0/4 میل تا 0/6 میل گالوانیزه رنگی عرض 100 با کاردهی مفید 80 سانت و همچنین ورق گالوانیزه رنگی عرض 125 سانت با کاردهی مفید 100 سانت در رنگ های قرمز ، آبی ، سفید ، سبز ، زرد ، لیمویی ، نارنجی ، بنفش ، صورتی و ...

3- ورق کرکره سینوسی از ورق 0/4 میل تا 1 میل گالوانیزه و گالوانیزه رنگی عرض 100 و 125 سانت تا طول 12 متر

4- ورق شادولاین  فروش ورق کرکره ای از ورق 0/4 میل تا 1 میل گالوانیزه و گالوانیزه رنگی عرض 100 و 125 سانت تا طول 12 متر 5- ورق ذوزنقه از ورق 0/4 میل تا 1 میل گالوانیزه و گالوانیزه رنگی عرض 100 و 125 سانت تا طول 12 متر

4- تولید انواع تیزه طرح سفال و تیزه معمولی از ورق گالوانیزه و گالوانیزه رنگی در ابعاد و ضخامت های دلخواه و متنوع

تهیه و عرضه انواع ورق های روغنی ، سیاه ، آجدار و اسیدشویی در ابعاد و ضخامت های دلخواه

پوشش انواع شیروانی و سقف سوله یا آلوزینک شناخته می شود. این پوشش ب عنوان برترین پوشش مقاوم به خوردگی برای ورق های فولادی مطرح می باشد فروش ورق ذوزنقه ای که در مقایسه با ورق های گالوانیزه هشت برابر مقاومتر در برابر خوردگی از خود نشان می دهد. این ورق با یک لایه رزین اکریلیکی پوشش داده می شود سپس سنگریزه های رنگی بروی ورق پاشیده شده و در پایان یک لایه رزین اکریلیکی به منزله شفافیت در رنگ و بازتابش اشعه یو وی بروی سنگریزه ها پاشیده میشود.مزایای سقف سنگریزه ای (تایل سنگریزه ای):مقاومت در برابر بادهای شدیدمقاوم در برابر اشعه یو ویعایق صوتی، حرارتی و صداسبکی وزن (7 کیلوگرم در مترمربع)مقاوم در برابر آتشمناسب برای مناطق زلزله خیزانواع پوشش سقف شیبدار کینگستون:محصولات کینگستون:طرحکلاسیک ( سقف طرح سفال ):سقف طرح کلاسیک کینگستون ( سقف طرح سفال ) با ظاهری تسخیر کننده نسبت به انواع سیستم های سقفی خود را متمایز می کند. این طرح با کنگره های زیبا و خاص و مناسب  محصولات فروش ادویه با کیفیت برای هر نوع سبک معماری می باشد. ورق طرح سفال کینگستون با رنگ های متنوع و منطبق با هر سلیقه برای ایجاد سقفی زیبا و منظره ایی چشم نواز را برای مصرف کننده تداعی می کند.تحقیق و توسعه در طراحی سقفهای کلاسیک این اطمینان را می دهد که پوشش کلاسیک از بهترین کیفیت و دوام و مقاومت استثنایی برخوردار است.رنگ الکترو استاتیک ورق گالوانیزه را درمقابل خوردگی بیش از قبل مقاوم کرده، آن را برای استفاده در میحط های بسیار خورنده ، اسیدی و قلیایی و با رطوبت بالا مناسبتر میکند. همچنین برای بعضی مصارف، ظاهر زیبایی به آن میبخشد.پوشش این رنگ از 15 میکرون با بالا (بسته به نوع مصرف) میتواند متغیر باشد .

کاربرد ورقهای گالوانیزه رنگی:صنعت ساختمان مانند سقف کاذب.نمای خارجی ساختمان، نماهای دکوراتیو سقف و بدنه ی انبارها و کارگاه ها.صنایع فلزی مانند کابینت.ساندویج پانل برای پوشش سقف و دیوار، سقف شیروانی.لوازم خانگی مانند بدنه یخچال، ماشین لباسشویی اجاق گاز وآبگرمکن.بدنه ی کیسهای کامپیوترصنعت حمل و نقل مثل ساخت کانتینرها.در سرد خانه هادر بدنه دیگ های بخار و ماشین آلات صنعتی. این فولاد پوشش‌دار رنگی با نام تجاری ورق پیش رنگ نیز شناخته میشود.الزامات برای تولید ورق گالوانیزه رنگی:حوه رنگ آمیزی دقیقا مشابه با روش رنگ کردن ورق های فولادی کم کربن است تنها باید نکاتی را در هنگام رنگ کردن در نظر گرفت از جمله:



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۳۷:۱۸ توسط:123 موضوع: نظرات (0)