مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

نکاتی در مورد اتاق خواب

اتاق کار باید همیشه تمیز باشد، روزانه زباله‌ها را از آنجا خارج کنید.

سعی کنید در کنار هر وسیله برقی یک گیاه و گلدان برای تصیفه هوا قرار دهید. چرا که شادابی خاصی به اتاق کارتان می‌بخشد.

سعی کنید میز و صندلی‌های اتاق کارتان، دایره و بیضی باشند و نوک تیز نباشد.

اتاقتان را همیشه مرتب نگهدارید چرا که محیط نامرتب مزاحم فکر کردن شما می‌شود.

اینکه میز تحریرتان در کجای اتاق باشد، همچنین مرتب کردن وسایل روی آن نکته ‌ای مهم است .

چیدمان وسایل را طوری انتخاب کنید که شادابی در اتاق‌تان به چشم بیاید. سعی کنید جایی که می‌نشینید، پشت سرتان دیوار و رو به پنجره باشد.

برای تمیزی منزل

لکه‌های روغن روی کاغذ دیواری را می‌توان با پودر تالک از میان برد. مقدار زیادی پودر تالک را روی لکه‌ها بپاشید و اجازه بدهید مدتی بماند تا روغن جذب شود. سپس آن را با یک پارچه خشک پاک کنید. در صورت احتیاج این عمل را تکرار کنید.

برای لکه‌گیری فرش و موکت می‌توان از خمیر ریش استفاده کرد چرا که یک پاک‌کننده قابل دسترس می‌‌باشد. کافی است آن را روی لکه بمالید و سپس با آب بشویید.

در مواردی که آدامس به فرش و موکت چسبیده، از یخ استفاده کنید بدین شکل که قطعات یخ را روی آدامس قرار دهید تا کاملا سخت و شکننده شود. آن‌گاه برای از بین بردن آثاری که احتمالا باقی‌مانده، از یک ماده لکه پاک کن استفاده کنید.

پاک کردن اشک شمع از روی فرش و موکت و به‌طور کلی منسوجات کاری دشوار است که اگر طریقه صحیح پاک کردن آن را ندانید، با مشکل مواجه خواهید شد اما شاید بپرسید چه کاری باید انجام داد...

ابتدا یک پاکت کاغذی قهوه‌ای رنگ مثل پاکت میوه‌ را روی نقطه موردنظر قرار دهید، سپس یک اتوی داغ روی پاکت بگذارید، پس از یک دقیقه، شمع به آن می‌چسبد، اگر نچسبید، اتو را بگذارید، تا این اتفاق بیفتد.

برای تمیز کردن کرکره‌ها می‌توانید از دستکش یا جوراب‌های کهنه استفاده کنید. برای این منظور، هر یک از دستان خود را داخل یک لنگه جوراب یا دستکش فرو برید سپس با یک دست، مایع مخصوص پاک‌کننده را روی کرکره بمالید و با دست دیگر آن را خشک و تمیز کنید.

اگر شیشه تلویزیون یا شیشه روی میز و... خط افتاده، کافی است مقداری خمیردندان روی آن بمالید، سپس با پارچه نرمی آن را صیقل دهید. آثار خراشیدگی شیشه از بین رفته و تصویر تلویزیون شما بهتر خواهد شد.

پنج قدم تا یک اتاق خواب کامل

متاسفانه بسیاری از ما عادت به مجموعه ای از الگوهای از پیش تعیین شده قدیمی داریم که گاهی پایبندی ما به آن الگوها بسیار خسته کننده و یکنواخت می شود . برای جلوگیری از کسل کنندگی یک فضا و غلبه بر ترس از تغییر ، باید نکاتی را قدم به قدم انجام داد . خیلی ها به دلیل خصوصی بودن فضای اتاق خواب و نمایان نشدن دکوراسیون آن در برابر دیگران ، آنجا را فضایی کم اهمیت می پندارند و از چیدمان صحیح آن طفره می روند . در صورتی که پرداختن به جزئیات دکوراسیون ، از احترام گذاشتن به فضاهای خصوصی ریشه می گیرد . با رعایت کوچک ترین نکات و دقت در انتخاب بافت و رنگ ، می توانید تغییر بسیار بزرگی را در همان فضای اتاق خواب پدید آورید و آن را به فضایی تازه و رنگارنگ تبدیل کنید .

قدم اول : تغییر رنگ دیوارها :

رنگ دیوارها ، رنگ زمینه هر اتاق است که بیان کننده روحیات و خلقیات صاحب آن اتاق است . اگر می خواهید تغییری در دکوراسیون اتاق خواب تان بدهید، بهتر است ابتدا وسایل آن را به وسط اتاق جمع کرده و دیوارها را با رنگ مورد علاقه تان رنگ آمیزی کنید . اگر می خواهید تنها رنگی به زمینه اتاق اضافه شود ، استفاده از رول بردها در بالای دیوارها توصیه می شود .

قدم دوم : تغییر تختخواب

عنصر اصلی در دکوراسیون اتاق خواب ، تختخواب است . با تعویض کردن یا تغییر دادن تختخواب ، تغییر بسیار بزرگی در دکوراسیون اتاق خواب به وجود می آید . اگر تمایلی به تغییر تختخواب ندارید ، بهتر است روتختی و کوسن های روی تخت را عوض کنید . بهتر است هنگام انتخاب روتختی و روبالشی های جدید ، همگی را از یک رنگ و یک طرح هماهنگ انتخاب کنید . استفاده از رنگهای روشن و طرح های ساده ، به برقراری آرامش در این فضا کمک می کند .

قدم سوم : استفاده از تابلوهای نقاشی

با نصب تابلوهای نقاشی روی دیوارهای اتاق خواب ، فضایی شاعرانه ، هنری و خصوصی شکل می گیرد . با استفاده از آثار هنری مانند نقاشی های قدیمی ، مدرن ، کلاسیک ، آبستره و پوسترهای رنگی متفاوت ، بر زمینه اتاق خواب افزوده می شود و دیگران در علاقمندی ها و سلیقه تان شریک می شوند . اگر به عکس های خانوادگی علاقمندید ، می توانید مجموعه ای از این عکس ها را روی دیوار نصب کنید . این کار فضایی خصوصی را خلق می کند .

قدم چهارم : تغییر نورپردازی

برای خلق فضایی متفاوت و ایجاد تغییر کلی در اتاق خواب ، می توانید نورپردازی اتاق را تغییر دهید . با تغییر نورپردازی حتی درخشش اجزای مبلمان بسیار متفاوت تر از آنچه بود ، خواهد شد . می توانید چراغ های رومیزی کنار تختخواب را تغییر دهید . برای مثال اگر روتختی را از رنگ لیمویی انتخاب کرده اید ، از یک چراغ رومیزی که روکش لیمویی دارد استفاده کنید . با این انتخاب ، هنگام روشن بودن چراغ ، رنگ لیمویی به دکور اتاق اضافه می شود .

قدم پنجم : اضافه کردن گل و گیاه

زیباترین و آسان ترین تغییری که در اتاق خواب می توانید انجام دهید ، اضافه کردن جعبه های گل طبیعی و مصنوعی به دکور اتاق خواب است . استفاده از انواع گلهای رنگارنگ برای ایجاد فضایی هماهنگ و آرام بسیار مناسب هستند



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۳۹:۲۵ توسط:123 موضوع: نظرات (0)