مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

آشپزخانه‌های بزرگ


3ـ اجاق‌های بزرگ

یک یا دو اجاق بزرگ تهیه کنید تا فضای آشپزخانه شما کاملاً حرفه‌ای به نظر برسد.

4ـ واحدهای مجزا

واحدهای مجزا تهیه کنید تا از فضای مرکزی در اختیار خود به بهترین نحو استفاده کنید. این کار به شما اجازه می‌دهد تا هنگام پخت و پز با دوستان خود هم معاشرت کنید. واحدهای مجزا در واقع یک کابینت مجزا است که در آشپزخانه‌های بزرگ، در مرکز آشپزخانه قرار می‌گیرد و می‌تواند به عنوان یک میز برای انجام امور آشپزی، میزی برای صرف غذا، کمدی برای نگهداری برخی وسایل دم دست‌تر در آشپزخانه و حتی فضایی برای نگهداری انواع وسایل تزئینی در محیط آشپزخانه استفاده شود.

5ـ دیوار و رنگ کردن

دیوارها را سفید رنگ کرده و همه چیز را پشت در‌های بسته قرار دهید تا آشپزخانه شما بیشتر محل استقرار باشد تا محل رفت و آمد عمومی.

آشپزخانه و ناهار خوری

تلفیق محیط آشپزخانه و ناهارخوری به گونه‌ای که هر دو کارآیی لازم را داشته و در عین حال ماهیت خود را حفظ کنند. کاری بسیار دشواری است. کلید دستیابی به چنین فضایی، استفاده از دکوری است که ماهیت هر دو حوزه را حفظ کند.


حفظ آشپزخانه / اتاق ناهارخوری

اگر فضای آشپزخانه را باز کرده و وارد اتاق ناهار خوری مجاور آن شده‌اید، لازم نیست که آشپزخانه را کاملاً Open طراحی کنید. برای حفظ جدایی نسبی هر دو محیط می‌توانید تنها بخشی از دیوار تفکیک کننده این دو فضا را بردارید.


در این راستا از دکور منسجم و همسانی استفاده کنید. رنگ آشپزخانه خود را سفید براق در نظر گرفته و هر چه به طرف اتاق ناهار خوری پیش می‌روید، رنگ‌ها را به سوی قرمز تغییر دهید.

 این کار باعث می‌شود که ناهار خوری کاملاً مجزا به نظر برسد، به این ترتیب می‌توانید مبلمان را کاملاً متفاوت انتخاب کنید اما در عین حال تلاش کنید که رنگ دیوارها و کف در هر دو فضا یکسان باشد.



سعی کنید که این فضاها در حد امکان برای خودتان قابل استفاده باشد. وقتی اتاق ناهارخوری با آشپزخانه تلفیق می‌شود دیگر نمی‌توانید از مبلمان سنتی و سنگین برای تزئین آن استفاده کنید. مبلمان ساده و راه راه بهترین انتخاب برای چنین فضاهایی هستند.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۳۹:۳۰ توسط:123 موضوع: نظرات (0)