مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

بازار یا بی سلا مت

کارگاه بازار یابی اجتماعی در آموزش سلامت برگزار شد

دفتر ارتباطات وآموزش سلامت معاونت سلامت به منظور توانمندسازی کارشناسان مسئول آموزش سلامت دانشگاه های علوم پزشکی کشور، کارگاه سه روزه "بازار یابی اجتماعی در آموزش سلامت (Social Marketing in Health Education)" را در شهرستان چالوس استان مازندران برگزار نمود.

 دکتر محسن شمس مدرس کارگاه در ابتدای این برنامه آموزشی درباره موضوع بازاریابی اجتماعی گفت: این دیدگاه برمبنای استفاده ازاصول و فنون بازاریابی تجاری بنا شده است ولی هدف آن اصلاح رفتارهای ناسالم در جامعه است و آشنایی آموزش دهندگان سلامت با این دیدگاه می تواند آنان را برای طراحی و اجرای برنامه های آموزشی و اطلاع رسانی توانمند سازد.

در این کارگاه محورهای اصلی بحث بازاریابی اجتماعی شامل اصول برنامه ریزی در حوزه سلامت با کمک مدل بازاریابی اجتماعی، تحلیل مخاطب، تحلیل بازار و تحلیل کانال بیان شد و شرکت کنندگان با حضور در گروه های کاری، به تمرین عملی مطالب کارگاه پرداختند.

 در جلسه پایانی این کارگاه، مدیر دفتر ارتباطات وآموزش سلامت ضمن بیان اهداف برگزاری این کارگاه ،خواستارارتقای سطح آگاهی، اصلاح نگرش و بالا بردن مهارت کارشناسان مسئول آموزش سلامت دانشگاه های علوم پزشکی کشور در زمینه استفاده از دیدگاه بازاریابی اجتماعی و کار کردن با کمک اصول این دیدگاه شد.

دکتر محمد امیر امیرخانی افزود : استفاده از دیدگاه بازاریابی اجتماعی در سیستم ارایه خدمات بهداشتی درمانی به خصوص در عرصه خدمات آموزشی برای انتقال عقاید ،نگرش ها و رفتار به جامعه قابل استفاده می باشد و آشنایی کارشناسان مسئول ارتباطات وآموزش سلامت با مفاهیم اساسی بازاریابی اجتماعی و کسب مهارت برنامه ریزی بر اساس این مدل میتواند نتایج مطلوبی را به دنبال داشته باشد



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۴:۴۴ توسط:123 موضوع: نظرات (0)