مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

خودکشی

جامع‌ترین تحقیق درباره خودکشی که منتشر شده نشان می‌دهد، ‪ ۹/۲‬درصد از مردم جهان به خودکشی فکر و کمتر از سه درصد اقدام می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری رویترز از نیویورک، اگرچه درصد افرادی که به فکر خودکشی هستند در کشورهای مختلف فرق می‌کند، با این حال در ‪ ۱۷‬کشور از ‪۲۸‬ کشور مورد تحقیق، میزان خودکشی در میان زنان، افراد کم سواد، جوانان، افراد مجرد و نیز افراد دارای اختلالات روانی بیشتر است .

این تحقیق که بر اساس مصاحبه‌هایی با نزدیک به ‪ ۸۵‬هزار نفر در ‪ ۲۸‬کشور جهان در زمینه فکر کردن برای خودکشی و یا تلاش برای انجام آن استوار است، در نشریه "ژورنال روان‌شناسی انگلیس" منتشر شده است.

بر اساس این تحقیق، ‪ ۱۵/۶‬درصد از مردم "زلاند نو" به فکر خودکشی‌اند و پس از آن آمریکا با ‪ ۱۵/۳‬در صدر قرار دارد.

احتمال خودکشی درمیان مردم ایتالیا پایین است، فقط سه درصد از آنان به فکر خودکشی هستند و هفت دهم درصد برای خودکشی برنامه‌ریزی کرده‌اند.

طبق این گزارش، پنج دهم درصد از مردم این کشور نیز دست به خودکشی می‌زنند.

میزان خودکشی در چین و نیجریه نیز نسبتا کم است.

پژوهشگران در این تحقیق دریافته‌اند که رفتارهای حاکی از خودکشی در میان طبقات متوسط و کم درآمد کشورهای فقیر و غنی فرقی نمی‌کند و در تمامی کشورهای مورد تحقیق در این مطالعه، مشکلات ناشی از بهداشت روانی و نگرانی، میزان خودکشی را به سه برابر افزایش می‌دهد.

از عوامل مهم دیگر فکر به خودکشی، اختلالات ناشی از افسردگی است که بیشتر در کشورهای ثروتمند به چشم می‌خورد.

از دیگر یافته‌های مهم این تحقیق آن است که بیشتر افرادی که دست به خودکشی می‌زنند، معمولا یک سال پس از فکر کردن به آن اقدام می‌کنند و در تمامی کشورهای مورد تحقیق نوجوانان بیشترین آمار را در این زمینه به خود اختصاص داده‌اند.




برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۴:۵۳ توسط:123 موضوع: نظرات (0)