مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

چگونه فرزند شماپسر شود

عواملی روی جنسیت نوزاد تاثیر می گذارند و اغلب آنها هم به نفع زیاد شدن جمعیت پسرها هستند
بعضی از این عوامل عبارتند از:

هورمون تستوسترون یک هورمون مردانه است که اگز میزان آن در بدن زن بالا رود, محیط بدنش برای پرورش جنین پسر مستعدتر می شود.
اگر زنی استرس بالا داشته باشد, میزان هورمون تستوسترون اش بالا می رود و همان بالایی.
شانس پسر شدن بچه اول بیشتر است و والدین تک فرزندی اغلب پسر دارند
جنگ از عواملی است که استرس زن ها را بالا می برد و در این شرایط والدین علاقه مند به تک فرزندی هستند. بنابر این اگر به دلیل جنگ تعداد مردان آن نسل کم شود یا به عبارتی نسبت جنسی نسل درگیر جنگ پایین بیاید, به طور حتم مردان نسل بعد به مراتب بیش از دختران همان نسل خواهند بود. باز هم به عبارتی نسبت جنسی نسل بعد بالاتر خواهد رفت.
تحقیقات نشان می دهند که نگه داری گربه باکتری ای را به بدن زن منتقل می کند (عامل بیماری تاکسوپلاسما) که این باکتری باعث می شود محیط بدن زن برای پرورش جنین پسر مستعدتر باشد.
فصول گرم به ایجاد جنین پسر کمک می کند. این موضوع به لحاظ آماری اثبات شده است.
آب و هوای گرم به طور کلی در بالا رفتن ایجاد جنین پسر موثر است. این دلیل مشابه مورد قبل است با این تفاوت که در بالایی موردی و تراکم آن در طول یک سال بررسی شده است و در این مورد نسبت جنسی نسلهای یک منطقه. (به هر حال نتیجه یکی است!)
پس گرم شدن کره زمین در سالهای اخیر= افزایش تعداد پسر ها
همچنین کشور های گرمسیر (از جمله ایران خودمان) = درصد بالاتر متولدین پسر

بیماری هپاتیت ب احتمال پسر شدن بچه را بالا می برد. شاید بتوان گفت سیاستهای دولت برای مبارزه با هپاتیت در این نسل به نفع نسبت جنسی در نسل بعد باشد!!!
مادری که شخصیتی غالب دارند, (همان زن سالارهای خودمان) احتمال پسر بودن فرزندانش بیشتر است. (شاید بعدا راجع به تایپ های شخصیتی هم بنویسم که این موضوع بیشتر معلوم شود.)
بیماری های ژنتیکی در دختران بیشتر است (رقبا را به هر حال کم میکند)
قوانین ملتها بر بالا رفتن نرخ تولد پسران موثر است. این قوانین اساسا ازنوع قیمت مرغ و غلات یا واردات پسر نیست!! به عنوان مثال سیاست تک فرزندی در چین یکی از دلایل عمده ای است که تعداد پسران این کشور را نسبت به دختران آن زیادتر کرده است.
اگر پدر و مادری جایگاه اجتماعی بالایی داشته باشند این امر به پسر شدن فرزندانشان کمک می کند. این موضوع نیز جنبه ی آماری دارد اما می توان آن را به خصایص مادر و استرسهای او نیز ربط داد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۵:۲۴ توسط:123 موضوع: نظرات (0)