مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

وبا در کمین است ، احتیا ط کنید

شمار مبتلایان «وبا» به ۱۰۰ تن رسید وی، فصل بیماری وبا را تا پایان مهر ماه برشمرد و در ادامه اظهار امیدواری کرد که تا پیش از این زمان شاهد بروز موارد جدیدی در کشور نباشیم.

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت از افزایش شمار مبتلایان به 84 نفر خبر داد و گفت: از 10 مورد جدید گزارش شده در چند روز اخیر، پنج نفر مربوط به قم، 3 نفر تهران، یک نفر ساوه و یک نفر اقلید فارس بوده است.

دکتر محمد مهدی گویا، در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که شمار موارد فوتی ناشی از ابتلا به وبا در کشور همچنان 4 نفر است، در ادامه بر رعایت نکات بهداشتی در مصرف سبزیجات، آب آشامیدنی و بهداشت فردی برای پیشگیری از ابتلا به وبا تاکید کرد و افزود: روند شیوع و بروز وبا در کشور به میزان رعایت نکات بهداشتی از سوی هموطنان، تشخیص و درمان زودهنگام بیماری و حذف منبع آلودگی بستگی دارد.

وی، فصل بیماری وبا را تا پایان مهر ماه برشمرد و در ادامه اظهار امیدواری کرد که تا پیش از این زمان شاهد بروز موارد جدیدی در کشور نباشیم.

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت، انتقال وبا را در سال ‌جاری در کشور فرد به فرد دانست و یادآو رشد: منبع وبا در کشور اتباع خارجی (پاکستانی و افغانی) بودند.

دکتر گویا، با اشاره به گزارش 57 ابتلا به وبا در سال گذشته در کشور به دنبال اپیدمی 26 هزار نفری در عراق، افزود: موارد ابتلا در سال ‌جاری تاکنون بیش از سال گذشته بوده است.

به گزارش ایسنا، ضد عفونی، گندزدایی وشست و شوی سبزیجات به ویژه سبزی‌هایی با مصارف خام،‌ اطمینان از سلامت آب آشامیدنی، ‌رعایت بهداشت فردی، پرهیز از مصرف یخ‌های قالبی نکات ساده بهداشتی هستند که در پیشگیری از ابتلا به وبا سودمند است. در عین حال



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۵:۴۴ توسط:123 موضوع: نظرات (0)