مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

دستورالعمل بازدید از مراکز و خا نه های بهداشت

قبل از بازدید

1 - بازدید بر اساس چک لیست انجا م گیرد .

2 – ارسا ل یک نسخه از چک لیست مد تی قبل از بازدید برای مرکز یا خا نه بهداشت

3 – درخواست برای قرائت متن چک لیست در اولین جلسه ما هیا نه جهت اطلاع کلیه پرسنل

4 – درخواست جهت آماده سازی مستندا ت چک لیست روز قبل از بازد ید

5 – عدم پیشداوری در مورد فرد یا محل بازدید قبل از بازدید

6 – انجا م بازدید با این ذ هنیت که هدف کمک و حمایت از همکا ری است که مشغول خدمت به قشر محروم است فردی  که مردم توقع زیا دی از او دارند .

7 – مطا لعه آخرین بازدید از محل

8 – مذاکره با کارشنا س مسئول منطقه در واحد گسترش در مورد آخرین وضعیت محل بازدید از نظر پرسنلی و .....

 

حین بازدید

1 – ورود به محل بازدید با قیا فه ای بشا ش

2 – احوالپرسی گرم و صمیما نه با پرسنل

3 – منتظر ما ندن برای خروج اربا ب رجوع

4 – بیا ن خسته نبا شید وسوال در مورد وضعیت کار و زندگی پرسنل قبل از شروع کار با چک لیست

5 – به هنگا م پرسش سوالات چک لیست مخا طب در حا ل نشسته با شد .

6 – قبل از شروع چک لیست بازدید قبلی مطا لعه و نتا یج آ ن پرسیده شود .

7 -  قرائت سوا لا ت چک لیست با صدای آرام بدون حا لت تحکم

8 – چینش سوالات چک لیست از سا ده به مشکل با ید با شد .

9 – با تو.جه به پا سخگو بودن مخا طب ، پس از  هربخش چک لیست زما ن کوتا هی استرا حت داده شود .

10 – بهتر است با انجا م نیازسنجی و اولویت بندی در هر با زدید  تعداد موارد مورد پا یش محدود

 با شد .

11 – اختصا ص زما نی در بین پا یش جهت جوا بگویی پرسنل  به اربا ب رجوع در کا هش استرس

 مخا طب موثر است .

12 -  حتی الامکان تقا ضا ی  پذیرایی از پرسنل نشود .

13 -  در پیگیری مستندات چک لیست مرا جعه به مردم و منا زل هم  با شد .

14 – پیشرفت نسبی در هر قسمت از کار پرسنل با تشویق همرا ه با شد .

15 – در پایا ن بازدید در صورت مشا هده تغییرا ت قابل توجه در کارکرد پرسنل به هنگا م نوشتن گزارش کتبا تشویق شود .

16 – تشویق و قدردانی از کارکرد پرسنل در گزارش مرکز بهداشتی در ما نی هم نوشته شود .

17 – در گزارش مرکز بهداشتی درما نی  از مرکز خواسته شود کارکرد پرسنل پیگیری و در صورت استمرار آن مراتب به مرکز بهداشت جهت صدور تشویق نا مه اعلا م گردد .

18 – موارد 16 و 17 در موقع اجرای مورد 15 جهت شارژ پرسنل گفته شود .

19 – در صورت وجود بیش از یک نفر پرسنل در هر واحد مرکز بهداشتی در ما نی  و یا خا نه بهداشت کارکرد هرکدام جداگا نه بررسی شود .

20 – گزارش با خط خوا نا و مختصر بدون توضیحات غیر ضروری نوشته شود .

21 – گزارش نوشته شده توسط نویسنده حتما خوانده شود .

22 – گزارش منطبق بر واقعیات نوشته شود.

23 – در صورت اظهار نظر های متفا وت توسط افراد بازدید گننده در خصوص یک موضوع آ خرین بازدید کننده اصرار بر به کرسی نشا ندن نظر خود نداشته با شد بلکه تعهد نما ید موضوع بررسی و نتیجه از طریق مر کز به اطلا ع میرسد .

24 – علا و ه بر مستندات فعا لیت ها در هر بازدید حتما اطلا عا ت علمی پرسنل هم پا یش شود تا زمینه مطا لعه بیشتر پرسنل فرا هم گردد .

25 -  در هر بازدید پنج نمره به نظم و انضبا ط و تمیزی و نظا فت واحد بهداشتی داده شود . این نمره پس از تکمیل چک لیست به آن اضا فه گردد .

26 – سا بقه از گزارش ها ی بازدید های ستا د ی مرکز بهداشت شهرستا ن  از مراکز و خا نه های بهداشت در واحد گسترش ، هر مرکز بهداشتی درما نی در پرونده مخصوص نگهداری شود .

متفرقه

 1 – پرسشنا مه ای تهیه و از مراکز در خصوص شرایط یک بازدید کننده خوب و یک با زدید موثر نظر خوا هی شود.

2 – وضعیت بازدید کنندگان هر 6 ما ه یک بار از مراکز کتبا نظر خوا هی شود و آمار استخراجی در جلسه خصوصی به اطلا ع ذینفع برسد .

3 – برای بهترین بازدید کننده ستا دی و موفق ترین مرکزاز نظر بازدید کنندگا ن هر سه ماه یکبار تشویق ها یی در نظر گرفته شود

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۶:۴۲ توسط:123 موضوع: نظرات (0)