مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

برای سالم ماندن گریه کنید!

به نقل از روزنامه ایندپندنت محققان دانشگاه مینه‌سوتا در آمریکا می‌گویند گریه کردن می‌تواند بدن را مداوا کند. 
به گفته این دانشمندان گریستن به بدن کمک می‌کند تا پس از یک رویداد استرس‌زا تعادل خود را باز یابد.
 به گفته این محققان بدن هنگام مواجهه با استرس، مواد شیمیایی در بدن ترشح می‌شود که اشک می‌تواند آنها را دفع کند و مانع از بروز حملات قبلی و صدمه رسیدن به برخی مراکز مغزی شود.
بررسی محققان نشان داده است اشکی که در پی مواجهه‌ای  با احساس ریخته می‌شود حاوی مقدار فراوانی پروتئین، منیزیم، پتاسیم و هورمون‌هایی شامل پرولاکتین است. هورمون پرولاکتین نقشی اصلی در مقابله با استرس بازی می‌کند.
تحقیقات همچنان نشان داده حساسیت پوست در حال گریستن و بعد از آن افزایش می‌یابد و فرد عمیق‌تر تنفس می‌کند. نشانه‌هایی که حاکی از تعادل روانی و جسمی است.
این بررسی نشان می‌دهد زنان به طور متوسط 47 مرتبه در سال و مردان هفت مرتبه گریه می‌کنند. 77 درصد مردم تنها در خانه و 15 درصد در ماشین یا محل کار گریه می‌کنند. همچنین 39 درصد افراد بیشتر در شب هنگام، 16 درصد صبح‌ها، 29 درصد ظهر و 17 درصد عصرها تمایل به گریه کردن دارند. چهار درصد تنها زمانی که تنها هستند می‌گریند و 89 درصد احساس خوبی بعد از گریستن پیدا

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۷:۰۲ توسط:123 موضوع: نظرات (0)