مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

استعفای علی دایی

هورا اسپرت : منابع آگاه در فدراسیون فوتبال کشورمان صبح امروز خبر استعفای علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را تایید کردند.

گفته می شود دایی دلیل استعفای خود را عدم هماهنگی مسئولان فدراسیون فوتبال در اعلام فهرست اسامی تیم ملی برای حضور در تورنمنت عمان، بی برنامگی در سفر به این مسابقات و لغو دیدار تیم ملی با باسک اسپانیا اعلام کرده است.

این گزارش می افزاید، تاکنون مسئولان فدراسیون فوتبال به صورت رسمی در مورد استعفای دایی تصمیم گیری نکرده اند و قرار است این موضوع در جلسه ای اضطراری بررسی شود. علی دایی از اسطوره های فوتبال ایران و جهان است که در مدیریت و هدایت تیم ملی هیچ چیز کمتر از مربیان سرشناس جهانی ندارد، اما هماهنگی با وی در راستای تیم ملی باید به عنوان یک اصل مورد نظر همه مسوولان باشد.

دایی با بها دادن به نیروهای جوان" جوان گرایی تیم ملی" توانسته است تا کنون نتایج خوبی به دست آورد و طبیعی است که مسوولان ورزشی و اجرایی کشور برای عزت ایران و تیم ملی از وی حمایت کنند و اجازه ندهند که او از تیم ملی برود.

برچسب: ،

امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۷:۰۹ توسط:123 موضوع: نظرات (0)