مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

زرشک؛ آنتی‌ بیوتیک طبیعی‌

مصرف طبی زرشک به دوره مصر باستان می‌رسد که فراعنه و ملکه‌ها، این گیاه را با تخم رازیانه به منظور درمان طاعون مصرف می‌کردند. امروزه گفته می‌شود این گیاه درد مفصلی و روماتیسم را تسکین می‌بخشد.این گیاه تاثیر بسزایی در درمان عفونت‌های گلو، مجاری ادراری، مجاری معده‌ای، روده‌ای، ریه‌ها، عفونت‌های مخمری و اسهال دارد.
سبوس و پوسته زرشک هم حاوی الکالوئید است که به عقیده برخی از افراد آنتی‌بیوتیک است و به عقیده متخصصان طب گیاهی سبب تحریک خاصیت ضد عفونی غشای مخاطی بدن می‌شود.
عصاره زرشک باعث پایین آوردن تب، کاهش تورم و فشار خون شده و به تنظیم ضربان و انقباض عضلات قلب کمک می‌کنند.این گیاه خوشرنگ همچنین می‌تواند احساس سرحال بودن به شما دهد.
زرشک همچنین می‌تواند به عنوان یک روش پیشگیرانه توصیه شود. هرگز نباید بیش از ۵ تا ۷ روز زرشک مصرف کرد. اگر معده شما حساس است، مصرف این ماده به مدت ۳ تا ۵ روز احتمالا کافی است.
برای درمان گلودرد، عفونت‌های مثانه، اسهال، برونشیت یا عفونت‌های مخمری از اشکال قابل مصرف زرشک ،‌یکی را بر گزینید.
باید توجه داشت که پاره‌ای از عفونت‌ها در صورت مصرف نکردن آنتی‌بیوتیک ممکن است خطرناک باشند. هرگز در این فکر نباشید در صورتی که بدن شما به آنتی‌بیوتیک قوی‌تر نیاز دارد به جای آن از گیاهانی مانند زرشک استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل‌های درمانگر خود را رعایت می‌کنید.

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۸:۲۴ توسط:123 موضوع: نظرات (0)