مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

روش جدید برای مقابله با سرطان لوزالمعده ابداع شد

بررسی محققان نشان می دهد با استفاده از ماده بنزیل ایزوتیوسیانات می توان سلول های سرطانی لوزالمعده را از کار انداخت.
محققان علوم پزشکی می گویند این ماده که بی آی تی سی نیز نامیده می شود و در سبزیجات وجود دارد روندی به نام اپوپتوز یا خود کشی سلول های سرطانی پانکراس را القا می کند که این روند به پروتئینی به نام استات سه وابسته است.
گزارش های قبلی محققان علوم پزشکی حاکی از آن است که مولکول بی آی تی سی فعالیتی ضد سرطانی دارد ولی ساز و کارهایی که مورد استفاده این مولکول است تا به حال ناشناخته بود.
دکتر راوی پی ساهو و دکتر سانجای سریوانستاوا از دانشکده پزشکی دانشگاه تکزاس در اماریلو طی مصاحبه ای با سایت خبری یورک الرت در اینترنت ، اعلام کردند تاثیر بی آی تی سی را روی سلول های سرطانی پانکراس در محیط کشت آزمایش کرده اند که البته این کار بر روی سلولهای سرطانی موش آزمایشگاهی انجام گرفته است.
محققان دریافتند بی آی تی سی سبب افزایش مرگ سلول های سرطانی می شود و این کار را از طریق کاهش فعالیت پروتئین استات سه انجام می دهد که این پروتئین نیز به نوبه خود میزان تکثیر و زنده ماندن سلول های سرطانی را افزایش می دهد و کاهش فعالیتش به کنترل سرطان منجر می شود.
محققان طی مقاله ای اعلام کردند این یافته ها در صورتی که به طور کلی در نظر گرفته شوند ممکن است بتوان بر اساس آنها ، روشی جدید برای درمان سرطان لوزالمعده یا پانکراس ارائه کرد.

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۸:۳۳ توسط:123 موضوع: نظرات (0)