مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

میزان انتخاب کفش خوب

برای خرید کفش ساعات بعد از فعالیت یا ورزش مراجعه کنید. به عنوان مثال وقتی شما در ساعت 8 صبح ورزش کرده اید بهتر است جهت خرید کفش در ساعت 9 صبح بیرون بروید. علت آن است که پاها بعد از انجام فعالیت بدنی و ورزش ورم می کنند، کفشی که خریداری می کنید باید فضای کافی و آزاد جهت پاهای ورم کرده شما را داشته باشد.
- همیشه هنگام خرید یک کفش جدید، کفش قدیمی خود را نیز همراه ببرید، چون مشاهده نقاط ساییده شده و یا خراب کفش قدیمی می تواند به شناخت وضعیت پای فرد کمک کند تا کفش مناسب تری به او پیشنهاد شود.
- کفش راحت و مناسب کفشی است که ایجاد تاول نمی کند و پاها در آن راحت هستند و انگشتان پا- مخصوصاً شست پا- در آن فشرده نمی شود.
بهترین راه جهت اینکه بتوانید کفش خود را راحت تر اتنخاب کنید این است که پای خود را خوب بشویید. جهت شناخت صحیح، کف پای خود را خیس کرده و سپس آن را روی کاغذ سفیدی که جای پا به خوبی بر آن باقی بماند، بفشارید.
حال شکل به جا مانده از کف پای خود را با 3 شکل زیر مقایسه کنید:
1- کف پای قوس دار : اگر نواری باریک، پنجه پا و پاشنه را به هم وصل کند احتمالاً شما کف پای قوس دار دارید و از این رو مستعد پیچ خوردگی پا هنگام راه رفتن هستید. همیشه به دنبال خرید کفشی باشید که کفی مناسبی در کف کفش برای پوشش دادن قوس پای شما داشته باشد و یا از کفی مناسب پای خود استفاده کنید.
2- کف پای معمولی : اگر نواری که پنجه و پاشنه پا را به هم وصل می کند، پهنای معمولی داشته باشد می توان کف پای شما را ایده آل دانست و این بدنی معنی است که پای شما استعداد پیچ خوردگی به سمت داخل یا خارج را ندارد. یک کفش خوب و معمولی انتخاب مناسبی برای شماست.
3- کف پای پهن : در این نوع کف پا خیلی کم قوس وجود دارد و اغلب پاشنه ی پا، تحت فشار شدید قرار می گیرد. این فرد معمولاً هنگام راه رفتن دچار پیچ خوردگی داخل پا می شود. پس نوعی از کفش را انتخاب کنید که شست پای شما را به خوبی حمایت کرده و تحت فشار قرار ندهد.
همیشه مراقب سلامت کف پای خود باشید؛ کف پا نیز همانند سایر اعضای بدن نیاز به رسیدگی منظم دارد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۸:۳۸ توسط:123 موضوع: نظرات (0)