مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

برای رفع کسالت چه کار کنیم؟

اگر از جمله افرادی هستید که دچار مشکل بزرگ کسالت شده‌اید و دائما احساس بیهودگی می‌کنید سریعا برای درمان خود اقدام نمایید، اما این باری نیازی نیست که به پزشک و مشاور مراجعه کنید چرا که با رعایت برخی اصول ساده و گاها در دسترس می‌توان بر این معضل فردی و اجتماعی غلبه نمود.

 

راه‌های رفع کسالت:

1-دوست خودتان باشید، سعی کنید همان‌طور که با صمیمی‌ترین دوستانتان برخورد می‌کنید با خودتان نیز برخورد کنید. در غم و شادی، گرفتاری و مشکل دوست خود باشید و توصیه‌هایی مثمرثمر برای خود داشته باشید.

2- احساس پرواز کنید. ابتدا در مکان آرام و ساکتی قرار بگیرید و همچون پرنده‌ای که در آسمان پرواز می‌کند و از کنار ابرها می‌گذرد، شما هم سعی کنید مشکلات را از جلوی چشمان خود عبور دهید و هیچ‌گاه فراموش نکنید که مشکلات قابل گذر هستند و همیشه در کنار ما نخواهند ماند.

3- استفاده از رنگ نارنجی، از دیدگاه روانشناسی استفاده از برخی رنگ‌ها برای کاهش استرس در بیماران و دادن آرامش به آنها بسیار مفید می‌باشند، آنها معتقدند رنگ نارنجی باعث افزایش حس خوش‌بینی، اشتیاق و شانس آوردن است. لذا استفاده از وسایلی به این رنگ و یا حتی کاربرد نارنجی در محیط منزل، باعث احساس شادی در شما می‌شود.

4- خریدهای ارزان، همه مردم وقتی موفق می‌شوند هنگام خرید تخفیف بگیرند، شاد می‌شوند. پس شما هم برای اینکه حس شادمانی را در خود تقویت کنید، ارزان‌تر خرید کنید و پول‌هایتان را پس‌انداز کنید.

5- شکلات بخورید. خوردن شکلات، باعث تغییر حالات و روحیات افراد و برانگیخته شدن حس خوشحالی در آنها می‌شود پس شما هم سعی کنید گاهی شکلات بخورید تا شاد بمانید.

6 – مشکلات را دور بریزید. بر روی تمامی مشکلات خود، خط قرمز بکشید.

7 – خوش‌بین باشید. به مشکلات به‌گونه‌ای دیگر نگاه کنید و همواره امید به زندگی داشته باشید.

8 – از هم تعریف کنید در مواقعی که از کار روزانه خسته شده‌اید، سعی کنید لبخند بزنید و با یادآوری صفات خوب اطرافیان خود، تغییر روحیه داده و شاد شوید..

9 – آنچه را که دوست دارید، بنویسید با نوشتن آنچه که به آن علاقه دارید و به آن عشق می‌ورزید خاطرات خوش گذشته را مرور کرده و شادمان‌تر شوید.

10- حمام کنید، بعد از هر بار شنا کردن مخصوصا در دریا احساس جوانی به انسان دست می‌دهد.

11- موسیقی گوش کنید، موسیقی باعث می‌شود که به آرامش ذهنی برسید و مشکلات را فراموش کنید.

12 – استراحت کنید، وقتی که از انجام کارهای مختلف خسته شدید، بهترین اقدام برای رفع این خستگی، دراز کشیدن و البته مطالعه کتاب جدید می‌باشد.

13 – با رنگ‌ها بازی کنید، با نقاشی کردن حالات درونی خود را بازگو کرده و احساس آرامش و شادی نمائید.

14 – آزاد باشید، سعی کنید کارهایی که تمایل به انجام آن دارید را به راحتی انجام دهید.

15 – خدا را سپاس بگویید با سپاسگزاری و شکرگزاری از خداوند، انرژی بیشتری ذخیره کنید.

16 – بوهای شادی‌آفرین، از خوشبو‌کننده‌ها، برای معطر کردن فضای محل زندگی و کار خود استفاده نمایید.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۸:۴۷ توسط:123 موضوع: نظرات (0)