مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

در سوگ حقیقت همیشه جاری

مردی از دنیا میرود که دنیا، چشم انتظارش بود تا بیاید و دایره نبوت را در افق باز چشم‏هایش، به پایان برساند؛ مردی که دنیا چشم انتظارش نشست تا نقطه بگذارد بر انتهای سطر پیامبری و نامه رسالت را مُهر بنگارد با نقش نگین خاتمیت.

مردی از دنیا میرود که آخرت را همچون پنجره ‏ای دیگر بر نگاه ‏های بشر گشود، تا بنگرند، تا بدانند که ساحل‏ نشینان دنیا را روزنه ‏ای هست که میتواند به دریای آخرت برساندشان؛ مردی که دنیا و آخرت را همچون دو چشم در کنار هم، همچون دو بال برای یک پرنده به تصویر کشید؛ مردی که دست‏های دنیا و آخرت را در دست هم گذاشت.

مردی از دنیا میرود که انسان‏ها را گره زد به وظیفه خویش؛ مردی که زیر بازوی عقل را گرفت تا برخیزد، مرهم بر زخم‏های معنویت نهاد تا جان بگیرد و ایمان را همچون شعله ‏ای همواره سوزان، در چراغدان جان و روان آدمی برافروخت تا از تیرگی ‏ها نهراسد و در تاریکی‏ها نمیرد.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

اینک او امتش را تنها می گذارد و از این دار فانی به سرای باقی می شتابد، او غم از رفتن ندارد، اندوه از رحلت و ترک این خاک ندارد که اگر غمی و اندوهی بر سینه اش سنگینی می کند ناراحتی و بی تابی از برای امت نوپایی است که یک مکتب الهی را پذیرفته است و به همین خاطر در مقابل دشمنان داخلی و خارجی زیادی قرار گرفته است. غمش غم امتی است که باید حرکتش را به سوی الله یک لحظه متوقف نسازد، چه رنجها که برای این حرکت متحمل نگشت و چه حرفها که از دوست و دشمن نشنید، اگر در دل همیشه به یاد و فکر امت بود بخاطر عشقی بود که به خدای امت داشت.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۸:۵۸ توسط:123 موضوع: نظرات (0)