مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

تابش مداوم نور خورشید تعادل برخی آنزیم ها را مختل می کند , تمایل به خودکشی در مناطق در معرض نور خورش

در گذشته تصور بر این بود که تمایل به خودکشی در اواخر پاییز و اوایل زمستان به دلیل تاریکی افزایش می یابد اما یافته های جدید نشان می دهند تمایل به خودکشی در مناطقی که در تابستان درمعرض نور خورشید قرار دارند، نیز افزایش می یابد.

براساس این گزارش محققان سوئدی دریافتند ، در مناطقی که تابش مداوم نورخورشید منجر به بروز بی خوابی می شود، افراد بیشتری تمایل به خودکشی نشان می دهند.

براساس آمار سازمان ملل، سالانه ۸۷۷ هزار نفر خودکشی می کنند و به ازای هر خودکشی موفق ، ۱۰ تا ۴۰ خودکشی ناموفق انجام می شود.

لازم به ذکر است که دانشمندان معتقدند بروز اختلالات در خواب افراد خطر اقدام به خودکشی را افزایش می‌دهد.

بر این اساس محققان سوئدی با بررسی خودکشی های صورت گرفته از ۱۹۶۸ تا ۲۰۰۲ در گرینلند متوجه تعدادی بالای خودکشی در ماه های تابستان شدند. این اقدامات در شمال این کشور در مواقعی رخ داده که خورشید در حال تابش بوده است.

اکثر افرادی که دست به خودکشی زده اند، مرد بوده اند و روشی خشن برای اتمام زندگی خود مانند پریدن از ارتفاعات بلند، شلیک کردن و دار زدن را به کار برده اند .

همچنین محققان معتقدند نور شدید باعث بروز تغییرات در سطح می شود و در صورت بروز بی خوابی، خطر ارتکاب به خودکشی افزایش می یابد.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۰:۰۶ توسط:123 موضوع: نظرات (0)