مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

بهتر است مردان صبح هنگام واکسن هپاتیت تزریق کنند

به گزارش بخش فارسی شبکه خبری" ورلد نیوز " (World-news.org/persian ) نتایج بررسی محققان انگلیسی نشان می دهد تزریق واکسن های هپاتیت آ و انفلوانزا به مردان در هنگام صبح میزان مقاومت بدن آنها را در برابر ابتلا به این بیماری ها به بیشترین میزان افزایش می دهد.

به نقل ازیونایتد پرس : انا کاتریونا از محققان دانشگاه بیرمنگام که هدایت این مطالعه را بر عهده داشته درباره نحوه واکنش به تزریق واکسن هپاتیت آ در افراد سالم و جوان و نیز واکنش بزرگسالان پیرتر به تزریق سالانه واکنس آنفلوانزا بررسی کرده است.

در بررسی نخست ، هفتاد و پنج نفر از دانشجویان دانشگاه بیرمنگام بین ساعت ده صبح تا ظهر یا چهار تا شش بعد از ظهر واکسن هپاتیت تزریق کردند.

در بررسی دوم به نود نفر از افراد مسن تر بین ساعت هشت صبح تا یازده صبح یا بین ساعت یک بعد از ظهر تا چهار بعد از ظهر واکسن سالانه آنفلوانزا تزریق شد .

در این بررسی ها مشخص شد میزان مقاومت در برابر بیماری در مردانی که در هنگام صبح واکسینه شده بودند دو برابر افرادی بود که بعد از ظهر واکسینه شده بودند.

برگزار کنندگان این بررسی اعلام کردند درصورتی که یافته های این بررسی در باره افرادی که به طور اتفاقی برای بررسی های کنترل شده انتخاب می شوند نیز تکرار شود ، مشخص خواهد شد زمانی از روز که واکسیناسیون انجام می شود بر افراد تاثیر دارد و بزرگسالان می توانند برای افزایش محافظت از خود در برابر آنفلوانزا در زمان مشخصی از روز واکسینه شوند.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۰:۳۰ توسط:123 موضوع: نظرات (0)