مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

حدود 3 هزار نفر هر هفته به آنفلوآنزای نوع A مبتلا می‌شوند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ابتلا به بیماری آنفلوانزای A در تمام دنیا 25 درصد افزایش یافت است و از این پس بیش از 3 هزار نفر در هر هفته به آنفلوانزای نوع A در سراسر کشور مبتلا می‌شوند.

خبرگزاری فارس گزارش داد: مرضیه وحید‌ دستجردی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آخرین وضعیت مبتلایان دانش‌آموز به آنفلوانزای نوع A چیست، افزود: در تمام دنیا به دلیل فرا رسیدن فصل سرما، آمار مبتلایان 25 درصد رشد یافته است. وی گفت: در کشور ما نیز در طول هر هفته شاهد ابتلای بیش از 3 هزار نفر هستیم که 55 درصد از مبتلایان زیر 24 سال سن دارند. وزیر بهداشت با بیان اینکه ابتلا به آنفلوانزا نوع A زیاد مشکل‌ساز نیست، افزود: بیشترین مشکل، عوارض بعد از ابتلاست که می‌تواند فرد را حتی تا بستری کردن نیز بکشاند.

وحید دستجردی با اشاره به دستورالعمل و ابلاغیه‌های وزارت بهداشت به آموزش و پرورش گفت: در پی گزارش‌هایی که از برخی تخلفات در حوزه آموزش و پرورش به دست ما رسیده است، مجدداً با سرپرست این وزارتخانه جلساتی برگزار کردیم که به نتایج بسیار خوبی رسیده‌ایم. وی بهترین راه برای جلوگیری از ابتلا به آنفلوانزای نوع A را پیشگیری عنوان کرد و ادامه داد: هدف وزارت بهداشت غربالگری بین دانش‌آموزان نیست ولی با این حال تمام مدارس و مراکز آموزشی آمادگی برخورد با این نوع بیماری را دارند.

وحید دستجردی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش باید به دستورالعمل‌های وزارت بهداشت پایبند باشد و در صورتی که تعداد دانش‌آموزان مبتلا به بیماری آنفلوانزای نوع A از حد عادی بگذرد، باید مدرسه یا آن کلاس مربوطه تعطیل شود.

منبع خبر : خبرآنلاین


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۰:۵۷ توسط:123 موضوع: نظرات (0)