مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

روغنی برای تمام فصول

یکی از نکاتی که همیشه برای رعایت یک رژیم غذایی سالم توصیه می‌شود، کمترین استفاده از چربی‌ها و روغن‌های حیوانی است؛مصرف این روغن را به شما توصیه می کنیم.

 

 این دسته از مواد غذایی( روغن های خوراکی ) به دلیل داشتن میزان بالایی از اسیدهای چرب اشباع شده به مرور زمان موجب انسداد عروق می‌شوند و زمینه ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی را فراهم می‌آورند،در حالی که روغن‌های گیاهی چنین خصیصه‌ای ندارند.یکی از بهترین روغن‌های گیاهی، روغن کانولاست.
این روغن با 7 درصد اسید‌های چرب اشباع کمترین مقدار در بین روغن‌های موجود را دارد.روغن کانولا با 11 درصد اسید چرب امگا 3 در میان سایر روغن‌ها رتبه ممتازی دارد.این روغن حاوی 21 درصد اسید چرب امگا 6 است که نسبت آن با امگا 3 در این روغن ایده‌آل است.روغن کانولا حاوی 61 درصد اسید اولئیک است که نقش حفاظتی آن در بیماری‌های قلبی عروقی اثبات شده است.در روغن کانولا میزان اسید اروسیک و گلیکوزینولات که برای سلامت انسان مضر شناخته شده، حداقل است.
  10 خاصیت روغن کانولا
1-
 روغن خوراکی کانولا سرشار از ویتامین E است و می‌توان گفت این روغن مخلوطی متعادل و ایده‌آل از اسیدهای چرب است.
2- اسید اولئیک 60 درصد اسیدهای روغن کانولا را تشکیل می‌دهد و در کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی تقریبا به اندازه اسید لینولئیک موثر است.
3- اسید لینولئیک نیز به عنوان اسید چرب ضروری شناخته شده است و 20 درصد اسیدهای چرب روغن کانولا را تشکیل می‌دهد.
  4- روغن کانولا منبع بسیار خوبی برای ویتامین‌های محلول در چربی بویژه ویتامینE است.
  5- این روغن در درمان دردهای آرتروز مفید است و کلسترول ندارد.
  6- نقطه جوش آن 220 درجه سانتی‌گراد است که تا 200 درجه سانتیگراد حرارت،هیچ گونه پراکسیدی تولید و سوخته نمی‌شود.
7- کانولا حاوی امگا 3 یعنی چربی معجزه‌آسایی است که در ماهی نیز وجود دارد.
  8- یک لیتر از این روغن 5 برابر روغن معمولی مصرف می‌شود یعنی 5 بار مصرف مجدد،مشکلی برای بدن ایجاد نمی‌کند و تغییر رنگ و بو نخواهد داشت.
 9- مقاومت کانولا در برابر نور بسیار زیاد است و تغییر پراکسیدی آن در مقایسه با روغن‌های دیگر تقریبا صفر است.
10- روغن کانولا با دارا بودن 11 درصد آلفالینولنیک اسید دارای بیشترین میزان این اسید چرب مفید در میان سایر روغن‌هاست. این روغن به علت داشتن لینولئیک بالا باعث رشد غشای مغز کودکان زیر 2 سال می‌شود و رشد مطلوب را ایجاد می‌کند.

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۰:۵۹ توسط:123 موضوع: نظرات (0)