مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

هفت هفت اصل مهم که دانش آموزان در دبیرستان فرا نمی گیرند ( بیل گیتس )

گیتس طی یک سخنرانی در یکی از دبیرستان های آمریکا خطاب به دانش آموزان جمله ای گفت که خیلی سر وصدا کرد. او گفت در دبیرستان های آمریکا خیلی چیزها را به دانش آموزان نمی آموزند.

او درادامه سخنرانی اش هفت اصل مهم را که دانش آموزان در دبیرستان فرا نمی گیرند، به شرح زیر نام برد:
اصل اول : در زندگی همه چیز عادلانه نیست و بهتر است با این حقیقت کنار بیاییم.
اصل دوم : دنیا هیچ ارزشی برای عزت نفس شما قائل نیست. در این دنیا از شما انتظار می رود قبل از این که نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید ، کار مثبتی انجام دهید.
اصل سوم : پس از فارغ التحصیل شدن از دبیرستان و استخدام شدن ، کسی به شما حقوق فوق العاده زیادی پرداخت نخواهد کرد. به همین ترتیب قبل از آن که بتوانید به مقام و موقعیت بالاتری برسید باید برای مقام ومزایایش زحمت بکشید.
اصل چهارم : اگر فکر می کنید آموزگارتان سخت گیر است ، در اشتباه هستید . پس از استخدام شدن متوجه خواهید شد که رئیس شما سخت گیر تر از آموزگارتان است ، چون امنیت شغلی آموزگارتان را ندارد.
اصل پنجم : آشپزی در رستوران ها با غرور و شأن شما تضاد ندارد. پدربزرگ های ما برای این کار اصطلاح دیگری داشتند ، از نظر آن ها این کار یک فرصت بود.
اصل ششم : اگر در کارتان موفق نیستید والدین خود را ملامت نکنید، از نالیدن دست بکشید و از اشتباهات خود درس  بگیرید.
اصل هفتم : قبل از آن که شما متولد بشوید والدین شما هم جوانان پرشوری بودند و شاید هرگز به قدری که اکنون به نظر شما می رسد ملال آور نبوده اند.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۱:۳۰ توسط:123 موضوع: نظرات (0)