مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

اتاقهایتان را بدون هزینه تزیین کنید!

تزیینات بزرگ بستگی به ارزش مقدار پول ندارند. در واقع آن هیچ هزینه ای ندارد! با استفاده از راه حل‌های تزیین رایگان نگاهی کاملا جدید به فضای خود بدهید.
 
پرده مشکل: شما یک پوشش خفیف دارید.
راه حل: اتاق را با نصب چوب پرده در بالای چهارچوب پنجره طوری بسازید که بلند تر به نظر برسد. پرده‌ها باید نزدیک به زمین، از پنجره پایین تر یا نزدیک به کف اتاق باشد.  
مقدار زیادی بالش مشکل: در اتاق جذابیت احساس نمی‌کنید.
راه حل:  بالش‌ها محیط دنج و راحتی ایجاد می‌کنند. از سراسر منزل بالش‌هایی را به ترتیب روی مبل بچینید. بالش‌ها را با الگوی مختلف انتخاب کنید.  
 
ترشح رنگ مشکل: ساخت بی مزه
راه حل: به صندلی جلوی پنجره رنگ اضافه کنید. نیاز به انتخاب رنگ دارید؟ در جستجوی یک رنگ برجسته روی بالش‌های سفید باشید.
 
آینه، آینه مشکل: شما نمی‌توانید روی دیورتان سوراخ ایجاد کنید.
راه حل: شما می‌توانید عمل میخ کوبیدن به دیوار و قرار دادن آینه روی آن را شبیه سازی کنید. آینه ی بزرگ به این اتاق خدمت زیادی می‌کند. آینه زمانی که با زاویه قرار گرفته است، حقه ای ایجاد می‌کند که که فکر می‌کنید خط سقف بیشتر از آن چیزی هست که به نظر برسد. زمانی که آن نور را بازتاب می‌کند، آن نور بیشتری را در فضا پخش می‌کند و باعث می‌شود که فکر کنید در این محل پنجره‌های اضافی وجود دارد.     از نزدیک و شخصی مشکل: مبل
راه حل: کمتر کسی به ترکیب رنگی زرد ملایم علاقه دارد. مخصوصا زمانی که آن در وسایل خانه وارد می‌شود. مبل‌ها را به جلو تر از دیوار‌ها انتقال دهید و هر کدام را گروه بندی کنید تا بزرگ تر و فضای بهتری برای مکالمه ایجاد شود.      
احساسات با میوه‌ها مشکل: وسایل جانبی کافی نیست
راه حل: اجازه ندهید که همیشه یخچالتان سرگرم کننده باشد. میوه‌های رنگارنگ را در ظرف‌های شیشه ای یا کاسه‌های قهوه ای در معرض نمایش قرار دهید. میوه‌های با دوام، رنگارنگ و لذیذ هر فصل را انتخاب کنید. پرتقال و لیمو میوه‌هایی هستند که در فصل تابستان یا بهار قابل لمس و زیبا هستند. و سیب هم انتخاب بزرگی برای زمستان و پاییز است.    
زیبایی طبیعی مشکل: استفاده از وسایل استاندارد
راه حل: چرا شما به زیاد پول خرج کردن تاکید دارید زمانی که شما می‌توانید چیز‌های زیبایی را از جلوی درب خانه‌تان پیدا کنید؟ شاخه‌های بلند یک درخت زمانی که آن را به دیوار تکیه داده اید یک هنر خاص دارد. این صاحب خانه حتی با این چوب‌ها یک آباژور زمینی درست کرده است. همچنین شاخه‌های کوچکی که در یک گلدان بلند و سنگ ریزه‌هایی که در یک کاسه ریخته شده زیبایی خاصی دارند.  
تمرکز بر طراحی مشکل: یک نقطه ی مهم در این اتاق نیست.
راه حل: اگر اتاقتان به یک نقطه توجه طبیعی از قبیل بخاری و تلویزیون نیاز دارد، سعی کنید که آن را خلق کنید. وسایل جفت شده در روی این میز کنسول و آینه ی بالای آن یک نقطه توجه در این اتاق است.  
خیره شدن به یک دیوار هنری مشکل: جواهرات درهم
راه حل: شما از جواهرات برای تزیین خود و لباس‌هایتان استفاده می‌کنید. حالا از آن‌ها برای تزیین دیوار‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید از جواهرات خود که در جعبه به صورت درهم بر هم هستند یک کار هنری انجام دهید. از یک قاب یا جعبه سایه دار به عنوان محلی برای نگه داری آن‌ها با هم دیگر استفاده کنید. نه تنها دیواری براق خواهید داشت بلکه شما محلی دوست داشتنی تر ایجاد کرده اید.  
 
شکل و کارکرد مشکل: آشپزخانه کوچک.
راه حل: دیوار‌های آشپزخانه را با لوازم پخت ضروری پر کنید. قابلمه‌ها، ماهی تابه‌ها،‌تدارکات پخت و پز و ظروف، با قرار گرفتن بر روی دیوار بزرگ، هنر زیبایی ایجاد می‌کند. راه نمایی:‌ تدارکات آشپزخانه زمانی که می‌خواهید چیزی را پیدا کنید به راحتی پیدا می‌شوند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۱:۴۴ توسط:123 موضوع: نظرات (0)