مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

چه برسی برای چه مویی مناسب است؟

انتخاب برس مناسب از جمله مسایلی است که می‌تواند هم در زیبایی و هم در سلامت موها می‌تواند تاثیرگذار باشد. در اینجا به این موضوع می‌پردازیم که چه برسی با چه مشخصاتی مناسب چه نوع مویی است و چگونه باید از آن استفاده کرد؟
برس‌های چوبی تختبرس‌های چوبی مستطیلی تخت به راحتی سبب باز شدن گره‌ها بدون شکستن بافت مو می‌شوند. این نوع برس‌ها برای تمامی موهای فر و مجعد و مناسب است و دندان‌های چوبی آن بهترین گزینه برای شانه کردن موهای خشک و وز است. برای استفاده از این برس ابتدا آن را به آرامی روی سطح مو که به دسته‌های کوچک تقسیم شده است، بکشید. هرگز شانه‌ها را در عمق مو فرو نکنید. ابتدا نوک موها را برس بزنید و به تدریج به ریشه نزدیک‌تر شوید بعد از آنکه عمده گره‌ها باز شدند، می‌توانید مو را از سمت ریشه به سمت نوک کاملا برس بزنید.برس با موهای نرم طبیعیبرس‌های تخت که دانه‌های آن از بافت‌های نرم طبیعی تهیه شده باشند مناسب‌ترین گزینه برای موهای آسیب دیده‌اند زیرا بافت نرم دانه‌ها به موهای سست و خشک آسیب نمی‌رساند. این نوع برس‌ها همچنین برای موهای نازک و ظریف و حساس هم مناسب است. در ضمن بهترین گزینه برای موهای کودکان به شمار می‌روند زیرا بافت نرم دانه‌ها به پوست سر آنها آسیب نرسانده و شانه کشیدن را برای مادر راحت‌تر می‌کند. در حین استفاده از این برس‌ها نیز ابتدا باید از نوک موها و حجم کم برس زدن را آغاز کرد و کم‌کم به ریشه نزدیک شد. در ضمن از این نوع برس در حین سشوار کشیدن مو برای خشک کردن کامل ریشه‌ها نیز می‌توان استفاده کرد.برس‌های صاف‌کننده با صفحات سرامیکیاین نوع از برس‌ها برای موهای ضخیم و موج‌دار مناسب است و می‌تواند سبب صاف و بلندتر شدن ظاهری موها شود. اما مراقب باشید زیرا این برس مناسب موهای فر نیست و نمی‌تواند آنها را صاف کند. برای استفاده موهایتان را با یک شامپوی نرم‌کننده بشویید و در حالی که هنوز نمناک است تکه باریکی از مو را درون صفحات سرامیکی برس گذاشته و از سمت ریشه به سمت نوک مو بکشید. این کار را تکرار کنید تا مو خشک شود. حتما در برس کشیدن نوک موها دقت کنید تا کاملا صاف شوند و بد به نظر نرسند.برس‌های دارای دانه‌های الیاف طبیعی و صنعتیاین نوع برس‌ها مناسب موهای پرپشت طبیعی است و فرقی نمی‌کند موی شما کوتاه، بلند،‌ صاف یا مجعد باشد اما مناسب موهای فر نیست. در استفاده از این برس باید آن را از سمت ریشه به سمت نوک مو بکشید و در هر بار استفاده موهای جمع شده روی سطح آن را بردارید. در غیر این صورت برس عمق خود را از دست داده و چندان موثر و کارآمد نخواهد بود. در ضمن حین شانه کردن می‌توانید سرتان را پایین آورده و موها را به جلو برگردانید و شانه کنید تا تمام جهات موهای سر شما شانه شوند.برس چوبی گرد با دندان‌های با فاصلهاین نوع برس به دلیل حالتی که دارد حرکت را آسان می‌کند و در ضمن جنس چوبی آن مانع از الکتریسیته می‌شود. این نوع برس که در سایزهای مختلف وجود دارد، مناسب موهای بلند یا نیمه‌بلند است و در صورتی که تمایل به براشینگ و حالت دادن به مو داشته باشید، موثر است. برس گرد مثل یک بیگودی بزرگ عمل می‌کند. برای استفاده قطعه باریکی از مو را در دست گرفته کمی آن را نم‌دار کنید و بعد با کشیدن برس گرد و پیچاندن مو به دور آن با سشوار مو را خشک کنید. بعد از حرارت گرم نیز به مو حرارت سر سشوار را بدهید تا حالت بوکل باقی بماند. می‌توانید بوکل‌‌ها را به سمت داخل یا بیرون ایجاد کنید. بعد از اتمام همه قسمت‌های مو یک بوکل کلی درست کنید تا حالت موها هماهنگ شود.منبع: Femme Actuelle



برچسب: ،

امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۱:۵۶ توسط:123 موضوع: نظرات (0)