مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

چگونه فعالیت بدنی خودراافزایش دهیم ؟

ورزش وفعالیت بدنی لزوما" به معنی شرکت در مســابقه دو ماراتن ویا انجام مسابقات ورزشی نیست. با استفاده از روشهای زیر می توانیم تحرک بدنی خودرا بیشتر کنیم : برای بسیاری از مردم پیاده بردن بچه ها به مدرسه و یا قدم زدن تند در پارک کفایت می کند.

v از هر فرصتی برای برخاستن از جای خود و تحرک بیشتر استفاده کنیم. مثلا به جای آسانسور از پله استفاده کنیم . بهتر است این کار را با یک طبقه شروع کرده و کم کم آن را افزایش دهیم که دچار زانو درد ویا مشکلات دیگر نشویم.

v در چند صد متری محل کار یا مرکز خرید از اتوموبیل خود ،تاکسی ویا اتوبوس پیاده شویم و بقیه مسیر را پیاده طی نماییم.

v در طی روز زمان های کوتاهی را برای برخاستن از جای خود ،انجام حرکات کششی و راه رفتن اختصاص دهیم. این کار عضلات و ذهن ما راآرام می کند.

v کارهای منزل را حتی الامکان خودمان وبا کمک از اعضای خانواده انجام دهیم به این ترتیب به افزایش تحرک بدنی سایر اعضای خانواده. هم کمک کرده ایم.

v درهنگام تماشای تلویزیون حرکات نرمشی انجام دهیم . حتی در یک فضای کوچک ومثلا در حالت نشسته هم می توان حرکات نرمشی مثل دراز ونشست انجام داد . می توانیم زمانی را پس از صرف شام ،برای پیاده روی با اعضای خانواده اختصاص دهیم.

v به یاد داشته باشیم که برای ورزش کردن لازم نیست ورزشکار باشیم . پیاده روی یک مثال خوب است.

v بهترین زمان برای ورزش هنگام صبح می باشد. قبل از شام نیز اوقات خوبی برای ورزش کردن است. که موجب می شود هنگام شام کمتر بخوریم و کالری های بدست آمده در تممصرف کرده در طول بهدازطهر را بسوزانیم .

v الگوی فعالیت بدنی از دوران بچگی و نوجوانی شکل می گیرد،بنابراین باید فرزندانمان را از کودکی به ورزش کردن وتحرک داشتن عادت دهیم تا در تمام طول زندگی یک زندگی سالم و فعال داشته باشند.




برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۲:۲۶ توسط:123 موضوع: نظرات (0)