مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

تعویض لوازم خانگی فرسوده همزمان با هدفمندسازی یارانه ها

مدیرکل صنایع برق، الکترونیک و فناوری وزارت صنایع و معادن گفت: همزمان با اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها ، ‌طرح تعویض لوازم خانگی فرسوده در کشور اجرا می شود.

محمود لیالی هدف از اجرای این طرح را کاهش مصرف برق لوازم خانگی انرژی ‌بر و فرسوده اعلام کرد و افزود :‌ پنج قلم لوازم خانگی از جمله یخچال، وسایل سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، ماشین لباسشویی و جاروبرقی در فهرست کالاهای تعویضی است .

وی گفت‌: با مطالعه صورت گرفته در الگوی مصرف انرژی خانوار ،70 درصد مصرف برق خانوار را لوازم خانگی یادشده به خود اختصاص می دهد که با اجرای این طرح میزان مصرف انرژی کاهش خواهد یافت.

مدیرکل صنایع برق، الکترونیک و فناوری وزارت صنایع و معادن افزود: در این طرح مصرف کننده با مراجعه به سامانه ای نوع محصول و تولیدکننده آن را انتخاب خواهد کرد و سفارش صورت گرفته در اختیار تولید کنندگان قرار خواهد گرفت.

لیالی گفت:‌ به تولیدکنندگان لوازم خانگی کم مصرف، تسهیلاتی از جمله وام ارزی برای تهیه مواد اولیه، وام سرمایه در گردش اعطاء خواهد شد.

وی افزود: قبل از اجرای این طرح به شکل گسترده، برخی تولیدکنندگان با برقراری ارتباط با مشتریان خود، محصولات قدیم و پرمصرف را با محصولات کم مصرف نو در ازای دریافت مابه التفات آن به شکل اقساطی تعویض می کنند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۴:۳۱ توسط:123 موضوع: نظرات (0)