مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

فواید ماسک میوه ای برای پوست

ماسک‌های میوه‌ای از چین و چروک می‌کاهند
دکتر غفارپور، متخصص پوست می‌گوید: «ماسک‌ها با جدا کردن قسمت‌های خارجی سطح پوست، سبب پاک‌سازی و لایه‌برداری سطحی و تحریک پوست شده و طراوت و شادابی به آن می‌دهند. آثار مثبت ماسک‌های میوه روی پوست محرز شده است.

همچنین ماسک‌های میوه از ترکیبات غیرسمی متشکل از میوه‌ها هستند که این مواد با ایجاد پیوند سلول‌های پوست در خارجی‌ترین بخش پوست، موجب ریزش سطحی‌ترین قسمت آن شده و سبب طراوت و مرطوب‌تر شدن پوست می‌شود.» ماسک‌های میوه‌ای با تحریک سلول‌های بافت همبند موجب افزایش تولید کلاژن و الاستین بخش میانی پوست شده و در نتیجه باعث افزایش استحکام آن شده و چین و چروک پوست را کمتر می‌کند. همچنین تولید رنگدانه‌های پوست را کمتر کرده و پوست را روشن‌تر می‌کند.
ماسک‌های میوه به صورت طبیعی در شیرترش به شکل اسیدلاکتیک، در سیب درختی به نام اسید مالیک در میوه‌های ترش مانند پرتقال، لیموترش و نارنج به صورت اسید سیتریک و در شیره تخمیر شده انگور به شکل اسید تارتاریک وجود دارند و در غلظت‌های 5 تا 10 درصد خاصیت جوانسازی برای پوست دارند. توصیه می‌شود برای تهیه ماسک‌های شیمیایی، افراد هنگام خرید از داروخانه‌ها به برچسب مجوز وزارت بهداشت و طریقه مصرف روی آنها توجه کنند.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۶:۰۶ توسط:123 موضوع: نظرات (0)