مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

کمردردهای شدید در ماه‌های آخر بارداری علامتی خطرناک است!!

یک متخصص زنان و زایمان اظهار کرد: کمردرد شایع‌ترین مشکل دوران بارداری است زیرا مادر در حال افزایش وزن است. کمردردهای شدید در ماه‌های آخر همراه با خونریزی و ترشحات واژن می‌تواند علامتی برای زایمان زودرس باشد.

دکتر ترانه شمس گفت: شکایت از کمردرد شایع‌ترین مشکل در بارداری است زیرا فرد دچار اضافه وزن است و هورمون‌ها در حال تغییر هستند و این آرامش عضلات و رباط‌های سراسر بدن را به هم می‌ریزد اما با روش‌های درمانی کمردرد در دوران بارداری و با یک استراتژی ساده می‌توان از بروز آن تا حد زیادی جلوگیری کرد.

وی تصریح کرد: کودک شما در حال رشد است و این مرکز ثقل شما را به جلو می‌راند پس بهتر است برای کمتر شدن دردتان سعی کنید پشت و شانه‌های خود را به سمت پائین و راست کشش دهید و باز هم صاف بایستید و این تمرین را روزی چند بار تکرار کنید، به زمان و وضعیت نشستن و ایستادنتان دقت کنید و حتما هنگام ایستادن یک پای خود را روی چهار پایه قرار دهید.

دکتر شمس در ادامه گفت: هنگامی که می‌خوابید، سعی کنید هر دو زانو را خم کرده و یک بالش بین آنها قرار دهید و کفش و شلوار خود را با دقت انتخاب کنید. پوشیدن کفش پاشنه بلند با قوس کم گزینه مناسبی است.

وی در ادامه تاکید کرد: سعی کنید تمرینات کج کردن لگن خاصره را دنبال کنید و درمان با مکمل‌ها را فراموش نکنید.  

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۶:۱۶ توسط:123 موضوع: نظرات (0)