مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

نخستین نمایشگاه رسانه های تصویری و دیجیتال سلامت

نخستین نمایشگاه رسانه های تصویری و دیجیتال سلامت

نخستین جشنواره و نمایشگاه رسانه های تصویری و دیجیتال سلامت با شعار "زندگی سالم، کلید سعادت  "از تاریخ 7 تا 9 بهمن ماه  برگزار می شود.

به گزارش عصر ایران، مهندس مهدیار آقانصیر دبیر اجرایی جشنواره و نمایشگاه  با اعلام مطلب فوق گفت: این مراسم ملی با اهداف بستر سازی برای توسعه رسانه های فراگیر نوین با محتوای منطبق بر سلامت برای آموزش همگانی با تاکید در راستای ترویج شیوه زندگی سالم، ایجاد جایگاهی برای عرضه و ارزیابی رسانه های دیجیتال حوزه سلامت و فراهم کردن محیطی به منظور ایجاد همدلی و هم افزایی بین پدید آورندگان آثار در حوزه سلامت برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی سلامت در رابطه با بخشهای ایجاد شده در نمایشگاه گفت : نمایشگاه شامل 4 بخش اصلی و 2 بخش فرعی  است که بخشهای اصلی عبارتند از :بخش های رسانه های صوتی و تصویری سلامت، بخش رسانه های دیجیتال سلامت، بخش مراکز و سازمانها و بخش کودک ، رسانه، سلامت و دو بخش فرعی   بخش  فرهنگ سازی و پژوهش و بخش کارگاهها و نشستهای تخصصی می باشد که در نمایشگاه محصولات تولیدی رسانه های تصویری و دیجیتال در حوز سلامت و خدمات رسانه ای و الکترونیکی به مردم عرضه  خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری نشست های تخصصی و نامگذاری روزهای نمایشگاه  خبر داد و گفت: نمایشگاه از 7 بهمن ماه جاری شروع و تا 9 بهمن ماه ادامه دارد و روزهای آن به ترتیب ، روز تولید فیلم و توسعه رسانه های تصویری سلامت،روز توسعه و تولید محتوای الکترونیکی سلامت ،  روز فرهنگ سازی و آموزش عمومی سلامت  نامگذاری شده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۷:۲۷ توسط:123 موضوع: نظرات (0)