مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

.:: پیلاطوس؛ رازی شگفت انگیز برای بدن ::.

پیلاطوس تمرینات تعادل و تقویت ماهیچه های میانی بدن می باشد، درست است که در ورزش پیلاطوس عموماً شکل تمرینات نشانگر کار با عضلات میانی بدن است اما تأثیرات این ورزش بر روی کل عضلات بدن می باشد و نهایتاً تناسب اندام را برای فرد ورزشکار رقم می زند. نتیجۀ تمرینات پیلاطوس را در حداقل زمان 20 دقیقه و هفته ای 3 بار به مدت یک ماه می توان تجربه کرد.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

پشت سر خود را با دست نگهدارید و بالاتنه را کمی از زمین بلند کنید، پای چپ خود را صاف به سمت آسمان ببرید و پای راست خود را صاف، فقط چند سانتیمتر از زمین بلند کنید بصورتی که هر دو پا با هم زاویۀ 90 درجه بسازند سپس پای به سمت آسمان را در همان وضعیت 4 بار در جهت عقربه های ساعت و 4 بار در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید بعد هر 2 پا در پایین کنار هم برای چند لحظه قرار می گیرند و همان حرکت برای پای راست تکرار شود. برای هر پا 5 بار انجام داده شود.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

از حالت نشسته با فشار آوردن به پاشنۀ پا و دست ها باسن را به بالا کشیده و زانوها قفل، هر 2پا صاف و تشکیل یک خط مستقیم از سر تا پا. سپس پای چپ خود را به بالا بکشید بصورتی که پاها زاویۀ 90 درجه با هم بسازند و پایین ببرید و 4 بار انجام دهید و تکرار برای سمت مقابل.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

زانو زدن در حالت چهار دست و پا. پای سمت راست به عقب کشیده می شود و زانوی پای چپ از زمین فاصله دارد. عمل ضربه زدن با پای راست 8 بار تکرار می شود و تکرار برای طرف مقابل. ضمن انجام حرکت عضلات شکم سفت و کمر خود را صاف نگهدارید.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

به روی سینه دراز بکشید و پاها و سینه از زمین کنده می شود و در هر بار حرکت دستها از کنار بدن به پشت کشیده می شود و کتف ها به هم نزدیک می شود. 6تا 8 بار تکرار و در نهایت با استراحت کل بدن صاف روی زمین قرار می گیرد.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

به کنار خوابیده و باسن را بلند کنید و از آرنج خود برای نگهداری بدن در آن وضعیت کمک بگیرید و از سر تا پا یک خط صاف تشکیل دهید. دست مقابل یعنی دست چپ خود را صاف به سمت آسمان کشیده و آهسته از جلو به فضای بین سینه و زمین برسانید و برگشت. این حرکت را 4 بار انجام داده و تکرار برای طرف مقابل.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

از حالت نشسته پاها را از زمین بلند و دستها به شکل گرفتن اسلحه در فضای جلو شکم، پای دوچرخه فقط با پای راست 4 بار. در طول انجام این حرکت حتماً عضلات شکم منقبض باشد برای محافظت از کمر. تکرار برای طرف مقابل.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۷:۳۹ توسط:123 موضوع: نظرات (0)