مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

حرکاتی برای تقویت عضلات شانه(قسمت دوم)

حرکاتی برای تقویت عضلات شانه(قسمت دوم)

حرکاتی برای تقویت عضلات شانه(قسمت دوم)

مفصل شانه یکی از مفاصل مهم بدن است که تحرک زیادی دارد. این مفصل توسط عضلات متعددی حمایت می‌شود که در شکل ظاهری و توانایی شانه‌ها نیز نقش دارند.

از آنجا که دست‌ها بیشتر برای انجام فعالیت‌های روزمره و همچنین بلند کردن اجسام مورد استفاده قرار می‌گیرند، داشتن عضلات شانه‌ای قوی باعث می‌شود در معرض آسیب کمتری قرار بگیریم. استخوان باریکی به نام ترقوه جلوی شانه وجود دارد که به علت سطحی بودن، احتمال شکستگی آن بیشتر است. انجام حرکات زیر به تقویت عضلات ناحیه شانه کمک می‌کند و در صورتی که بتازگی شکستگی ترقوه شما جوش خورده است، می‌توانید با انجام حرکات زیر بسرعت توانایی از دست رفته شانه‌ها را بازیابید.

حرکت اول: صاف بایستید و یک چوب بلند را با هر دو دست بگیرید، طوری که کف دست‌های شما خلاف جهت بدنتان باشد. در ابتدا چوب را مقابل ران‌هایتان با هر دو دست نگه دارید. حالا بدون آن که آرنج‌های خود را خم کنید، به کمک یک دست، دست دیگر را تا جایی که می‌توانید به سمت بالا هل دهید. 5 ثانیه در این وضعیت بمانید و مجددا به نقطه شروع بازگردید. این حرکت را 10 بار تکرار کنید.

حرکت دوم: در جای خود بایستید و دست‌ها را دو طرف بدن آویزان کنید. بدون خم کردن آرنج یکی از دست‌ها را به سمت عقب ببرید. 5 ثانیه در همین حالت بمانید. سپس به نقطه شروع برگردید. این حرکت را 10 بار برای هر دست تکرار کنید.

حرکت سوم: به یک طرف روی زمین دراز بکشید و دست بالایی خود را روی سینه در حالت استراحت قرار دهید. حالا به آهستگی دست بالایی را از زمین بلند کنید و در طول حرکت از خم کردن آرنج پرهیز کنید تا جایی که انگشتان شما رو به سقف قرار گیرند. این حرکت را 3 نوبت و در هر نوبت 10 بار تکرار کنید. می‌توانید برای دفعات بعدی وزنه‌ای هم در دست بگیرید.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۸:۱۶ توسط:123 موضوع: نظرات (0)