مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

قرار دادن عکس در وبلاگ

قرار دادن عکس در وبلاگ

داستان زندگی شما

برای قرار دادن عکس در بلاگ اگر عکس مورد نظر در اینترنت هست، شما کافی است آدرس آنرا طبق روشی که قبلاً توضیح داده شد در بلاگ خود قرار دهید ولی اگر آن عکس در کامپیوتر شما هست می بایست ابتدا آنرا در یک سایتی که فضایی رایگان برای ذخیره عکس به شما می دهد قرار دهید.

مقدمه: عکس یکی از بهترین راهکارها برای بالا بردن کیفیت وبلاگ می باشد تأثیرگذاری عکس در افراد بر کسی پوشیده نیست پس ما هرچقدر در پست های بلاگ خود از عکس ها استفاده کنیم بلاگ ما زیباتر و مؤثرتر خواهد بود. اساسی ترین مشکل در قرار دادن عکس در وب به علت حجم بالای فایلهای تصویری است که قرار دادن همچین عکس هایی در وبلاگ باعث افزایش حجم وبلاگ می شود و وقتی فردی می خواهد از آن بازدید کند مدت زمان طولانی لازم است تا بلاگ شما را ببیند. بهترین کار برای از بین بردن این مشکل این است که ما عکس ها را ابتدا به تناسب نوع استفاده خود با استفاده از نرم افزارهایی حجمش را کاهش و سایز آن را متناسب کرده و بعد آنرا در وب قرار دهیم.

نرم افزارهای زیادی هستند که می توانند این کار را انجام دهند منتها تعداد زیادی از این نرم افزارها همیشه در دسترس نیستند، اما ما دو نرم افزار کار روی عکس می شناسیم که تقریباً در همه رایانه ها وجود دارد بنابراین قبل از اینکه نحوه قرار دادن عکس در وبلاگ را توضیح دهیم نحوه کار با این نرم افزارها به طور خلاصه توضیح می دهیم.

نرم افزار Paint : این برنامه که همراه ویندوز روی کامپیوتر نصب می شود و کاربردهای متفاوتی دارد می تواند در کوچک کردن عکس ها به ما کمک کند. برای اینکار بر روی عکس خود کلیک راست بکنید و از لیستی که باز می شود موس را بر روی عبارت Open With کلیک کنید و در منویی که باز می شود گزینه Paint را انتخاب کنید.(شکل را ببینید)

نرم افزار Paint

وقتی برنامه Paint باز شد و شما عکس خودتان را در آن دیدید، ابتدا بزرگی آن را ببینید تا مشخص باشد چقد می خواهید آن عکس را کوچک کنید اگر عکس را با استفاده دوربین های دیجیتال و با پیکسل بالا تهیه کرده باشید نیاز هست درصد بیشتری حجم و اندازه آن را کاهش دهید.

برای انجام این کار روی گزیه Image در نوار ابزار Paint بروید و از منوی باز شده گزینه(Stretch and Skew) در ویندوزهای قدیمی و در ویندوز ویستا بر روی گزینه(Resize/Skew) کلیک کنید.

قرار دادن عکس در وبلاگ

 بعد از کلیک بر روی این گزینه صفحه جدیدی باز می شود که شما میزان کوچک کردن عکس را با درصد وارد می کنید اگر می خواهید عکستان 50% کوچک شود در هر دو خانه بالایی که مربوط به Resize کردن است، عدد 50 را وارد کنید. با این کار عکس شما به اندازه 50 درصد کوچک می شود اگر دیدید هنوز عکس شما بزرگ است مجدداً این کار را انجام دهید و اگر دیدید عکس شما از آن اندازه ای که می خواستید خیلی کوچکتر شده دکمه برگشت یا Ctrl+Z را بزنید تا به عقب برگردید و دوباره کار را از ابتدا انجام دهید.

قرار دادن عکس در سایت

بعد از اینکه عکس تان به اندازه مناسب تبدیل شد بر روی منوی فایل File رفته و از منوی باز شده گزینه Save As… را انتخاب کرده و در صفحه باز شده نامی را برای ذخیره عکس جدیدی که ساختید وارد کنید و بعد دکمه Save را بزنید تا عکستان ذخیره شود. توجه کنید اگر در منوی فایل به جای Save As… گزینه Save را زده باشید عکس قبلی شما با عکس جدیدی که حجمش را کاهش دادید جایگزین خواهد شد. حالا عکس شما آماده است و می توانید آنرا به وب منتقل کنید.

نرم افزار(Microsoft Office picture Manager)

این نرم افزار که به همراه برنامه آفیس روی کامپیوتر شما نصب می شود بسیار تخصصی تر از Pait است و می توان با آن تغییرات بسیار زیادی را در حد یک نرم افزار حرفه ای در عکس هایتان ایجاد کنید، آنچه که فعلاٌ برای ما اهمیت دارد تغییراتی در سایز عکس ها است. بر روی عکس خود رفته کلیک راست کنید و مثل مورد قبل از منوی باز شده Open With و سپس گزینه (Microsoft Office picture Manager)  که طبق شکل روبرو دومین گزینه است کلیک کنید. در صفحه ای که باز می شود شما می توانید نسبت به تغییرات رنگ و وضوح و خیلی چیزهای دیگر بپردازید برای تغییر در سایز عکس تان در نوار ابزار بر روی Edit Pictures… کلیک کنید

با کلیک بر روی آن یک پنجره با وظایف مختلفی در سمت راست مشاهده می شود در این قسمت بر روی گزینه Resize کلیک کنید و در پنجره ای که باز می شود تغییرات را اعمال کنید در این قسمت شما می توانید هم به صورت درصدی و یا شخصاٌ اندازه ها را بدهید تا تصویرتان به اندازه کاملاٌ دلخواه شما در بیاد، ولی گزینه دوم در این صفحه یک سری اندازه های از پیش تعیین شده ای را به شما پیشنهاد می کند که اندازه Web Large عکس بزرگ مناسب وب تهیه می کند و اندازه کوچکتر هم توسط گزینه Web Small اندازه بسیار مناسبی را برای عکس وبلاگ در اختیار شما قرار می دهد.

قرار دادن عکس در اینترنت

یکی از اینها را انتخاب کنید و یا به روش های دیگر عکس خود را به اندازه مناسب خود تغییر دهید و سپس بر روی OK کلیک کنید سپس از منوی فایل گزینه Save As… را انتخاب کرده و در صفحه باز شده نامی را برای ذخیره عکس جدیدی که ساختید وارد کنید و بعد دکمه Save را بزنید تا عکستان ذخیره شود. توجه کنید اگر در منوی فایل به جای Save As… گزینه Save را زده باشید عکس قبلی شما با عکس جدیدی که حجمش را کاهش دادید جایگزین خواهد شد. حالا عکس شما آماده است و می توانید آنرا به وب منتقل کنید.

طریقه منتقل کردن عکس ها بر روی وب:

برای انتقال عکس ها بر روی وب می بایست در سایتهایی که امکانات رایگان در اختیار ما قرار می دهند عضو شویم بعضی از سایت ها هم بدون عضویت این فضا را به ما اختصاص می دهند ولی بهتر است از سایتهایی که عضو می گیرند استفاده نمایید. مزیت استفاده از این سایتها با وجود پیچیدگی اولیه، مدیرت کامل بر فایلهاست بطوریکه حذف یا جایگزین کردن تصاویر به راحتی امکان پذیر است. در زیر اسامی تعدادی از سایت های هاست عکس رایگان را می بینید. که ما یکی از آنها را که نیاز به ثبت نام ندارد و یکی را هم که نیاز به ثبت نام دارد را انتخاب و توضیح می دهیم و در بقیه هم با مراحلی مشابه می توانید عکس قرار دهید.

سایت tinypic با آدرس http://tinypic.com یکی از سایتهای هاستینگ رایگان می باشد که بدون نیاز به ثبت نام شما می توانید با ورود به صفحه اول سایت صفحه ای مشابه زیر می بینید کافی است روی دکمه Browse کلیک کرده و آدرس عکس را که روی کامپیوترتان است را به آن بدهید. و بعد بر روی دکمه UPLOAD NOW! کلیک کنید بسته به حجم تصویرتان مدت زمانی طول می کشد تا عکستان به سایت ارسال شود.

انتقال عکس به اینترنت

بعد از ارسال عکس وارد صفحه جدیدی می شوید که در آن چند آدرس وجود دارد هر کدام از این لینک ها کاربردی دارد ولی آنچیزی که ما فعلاً نیاز داریم لینک مستقیم عکس است(Direct Link for Layouts) این لینک را کپی کرده و در وبلاگ طبق روشی که قبلاً اشاره شد ذخیره می کنیم.

داستان زندگی شما

سایت myimagehosting : این سایت با آدرس (www.myimagehosting.com) به شما مقداری فضا می دهد که بتوانید عکس های خود را در آن قرار داده و بر روی آن ها مدیریت کاملی انجام دهید عکس های خود را در فولدرهای مختلف دسته بندی کرده و آنها را به راحتی حذف کنید.

داستان زندگی شما

با تایپ آدرس وارد صفحه اول شوید و بر روی دکمه                                          که ثبت نام رایگان است کلیک کنید. بعد وارد صفحه ای می شوید که در این صفحه ایمیل و نام نام خانوادگی را باید وارد کنید البته ایمیل را حتماً با دقت و درست وارد کنید چون رمز ورود به سایت به آن ارسال می شود. وبعد روی دکمه Click to Continue کلیک کنید در صفحه جدید مربع قبول شرایط را علامت دار کرده و بر روی ایجاد سایت کلیک کنید(Create Account) بعد وارد ایمل خود شده و پسورد ارسال شده را یادداشت کرده و دو باره به صفحه اول سایت رفته و روی Login کلیک کرده و با وارد کردن ایمیل و رمز خود وارد سایت خود شوید . در این سایت می توانید فولدرهایی با نام های مختلف بسازید و مثل مورد قبل اقدام به ارسال عکس بکنید. وقتی عکسی را ارسال کردید صفحه ای مطابق شکل نمایش داده می شود. در این صفحه بر روی گزینه Get Code کلیک کنید و در صفحه جدیدی که نمایش داده می شود کد مستقیم را انتخاب کنید. و در بلاگ خود قرار دهید.

عکس در اینترنت

معرفی یک سایت خوب دیگر برای قرار دادن عکس:(www.freeimagehosting.net)

این سایت یک سایت بسیار عالی برای قرار دادن عکس می باشد که شما حتی بدون عضویت می توانید عکس های خود را در آن قرار دهید.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۸:۴۷ توسط:123 موضوع: نظرات (0)