مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

درمان سنگ کلیه و مثانه بدون عمل جراحی

یکی دیگر از درمان های تجربه شده، که مانند درمان دیسک کمر و مهره های گردن و سینوزیت،‌ بیماران را درمان کرده، معجون دفع سنگ کلیه و مثانه است.


انواع سنگ کلیه


این معجون بیش از 15 سال است که بارها تجربه شده و بسیار مؤثر بوده بطوری که سنگ هائی به اندازه 10 میلیمتر را با چند روز خوردن ِمداوم آن، خُرد کرده و حتی سنگ های خاردار کلیه را به همین صورت خارج می سازد.

سنگ کلیه 9 میلیمتری


این معجون با کوچک کردن و ریز کردن سنگ در کلیه ها، آنها را بدون عمل جراحی یا سنگ شکن کم کم خارج می سازد.

هم اینک این روش درمانی و چند روش دیگر به ترتیب اولویت و اهمیت و توصیه های لازم در سایت قرار داده می شود

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

روش اول(بسیار مهم و موثر):

مرحله اول:
خارخاسک 200 گرم + دم گیلاس 150 گرم + ناخنک(اکلیل الملک) 150گرم => همه را شسته و در 1ونیم لیتر (6 لیوان) آب
گذاشته و روی حرارت ملایم آنها را پخته و وقتی به حدود 4 لیوان آب رسید شعله را خاموش کرده و کنار می گذاریم تا دَم بکشد و بعد از 1 ساعت آن را تصویه و صاف کرده و در یخچال نگه داری کنید.

مرحله دوم:
10 گرم کاکُل ذرت(معادل یک کف دست نیم پُر) را در یک لیوان آب جوش مثل چای دم کنید(شعله حرارتی را موقع ریختن کاکل ذرت خاموش کنید).

مرحله سوم:
هر 6ساعت بین وعده های غذائی، نیم لیوان از این جوشانده را با نیم لیوان جوشانده تازه کاکل ذرت، ولرم(کمی گرم) کرده و با مقداری شکر یا نبات شیرین کرده و میل کنید.

اگر کسی به این دارو ها دسترسی نداشت ما با پست پیشتاز ارسال می کنیم.

هزینه دارو 50 هزار تومان

شماره تلفن ها:

ثابت: 02512811853

همراه: 09127502008

صادق عطار

روش دوم:

تُرب سیاه 1 کیلوگرم خریده و بعد از تمییز کردن و شستن با آبمیوه گیری به اندازه 1 استکان، آب آن را گرفته و با1قاشق مرباخوری آبلیموی (تازه) و با 1 قاشق مرباخوری عسل مخلوط کرده و در 3 وعده، بین وعده های غذایی میل کنید.

روش سوم:

1عدد تخم مرغ خانگی تازه(حتما تازه باشد) یا اگر تخم مرغی باشد که جوجه از آن خارج شده را در مقداری آب لیموی تازه گذاشته تا دیواره آن حل و بعد از جداکردن سفیده و زرده تخم مرغ آن را هر روز مصرف کنید.
می توانید قبل از اضافه کردن آب لیمو محتویات تخم مرغ را خالی کرده و پودر کنید و بعد از آن آب لیمو را اضافه کنید.
این روش سوم برای بیمارانی که دارای معده ضعیف یا سنگ کلیه کلسیمی دارند توصیه نمی شود.

دو روش دیگر:

- 1لیوان آب هندوانه تاره + 2 قاشق غذاخوری عسل به مدت 1 هفته هر روز بعد از صبحانه نهار وشام بنوشید درمان خوبی برای سنک کلیه است.

- 30 گرم عسل + 200 گرم آب ترب سیاه و آب لیمو مخلوط کرده و به صورت شربت روزانه میل کنید داروی خوبی برای سنک کلیه می باشد ص34 کتاب عسل درمانی

نکته های لازم:

1- اگر سنگ از کلیه ها خارج شده و در لوله حالب گیر کرده باشد 1 لیوان برگ پنیرک(طُوله) را در 2 لیوان آب پخته به اندازه نیم لیوان را - با یک قاشق چایخوری آبلیمو مخلوط کرده- در بین وعده های غذائی مصرف کنید.

خوشبختانه آقای باقری از شیراز با 3 بار خوردن از این معجون شفا گرفتند و سنگی که 1 ماه در حالب گیر کرده بود و اذیت شده بودند از حالب خارج شد.

2- پهلوها را گرم نگه دارید(با پارچه ائی ببندید) و از قرار گرفتن در معرض بادهای سرد مثل کولر و... خودداری کنید.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۸:۵۸ توسط:123 موضوع: نظرات (0)