مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

روغن سوخته و یک ایده پولساز

روغن سوخته و یک ایده پولساز

روغن سوخته برخلاف اسمش که به نظر چیز بی ارزشی میاد با توجه به فناوری های روز بازیافت انواع مواد دیگه بی ارزش نیست ، امروزه با استفاده از کارخانه خط تصفیه روغن سوخته که بهش مینی ریفاینری گفته میشه میتوان روغن سوخته را به روغن پایه با همان کیفیت روز اول تبدیل نمود .

به همین دلیل خرید روغن سوخته طی سالیان اخیر در بازار ایران رونق و رشد بسیار زیادی داشته است گه برای بررسی این موضوع و اینکه چطور این اتفاق شایان و قابل توجه در بازار ایران در حال وقوع است 

روغن هزاران سال دوام می آورد

پس از اینکه در وسایل نقلیه ما تصفیه و استفاده شد ، فقط 3000 مایل بعد از آن دور ریخته می شود ، هنوز به شکلی باقی می ماند که برای سالها حفظ خواهد شد. روغن موتور که عمدتا در موتورهای اتومبیل ، سیستم انتقال قدرت ، جعبه دنده ، دستگاه های انتقال توربین و غیره استفاده می شود. مهم نیست که در چه سایز اتومبیل یا کشتی ، دوره و استاندارد تعویض صریحاً تعیین شده است (هر ماه یک بار). محاسبه بر اساس یک شهر در مقیاس متوسط ​​یا کوچک ، انواع اتومبیل ها ، وسایل نقلیه مزرعه ای ، اتومبیل های مکانیکی تقریباً 1000T روغن مصرفی تولید می کنند. به مواد باقیمانده از تصفیه خانه ها ، گیاهان شیمیایی ، گیاهان کود ، گیاهان کک سازی و غیره اضافه کنید. مقدار کل فوق العاده عظیم است. دفع از طریق سوزاندن یا ریختن نه تنها باعث آلودگی شدید محیط زیست می شود ، بلکه باعث اتلاف انرژی بسیار زیاد می شود. صرف نظر از استفاده مجدد از منابع انرژی یا حفاظت از محیط زیست ، که مزایای اقتصادی زیادی را برای تولیدکنندگان به ارمغان می آورد ، بازسازی روغن زباله چشم انداز خوبی دارد.

 امکان ترک خوردگی روغن موتور دست دوم

برای مدیریت روغن مایع مصرف شده دو روش وجود دارد ، روش اول بازیافت آن در روغن پایه روغن و روش دیگر شکستن آن در سوخت است. با این وجود همان فناوری که روغن موتور را از روغن خام تقطیر می کند اساساً همان فناوری است که روغن استفاده شده را به سوخت دیزل تقطیر می کند. فرآیند تصفیه مجدد روغن موتور استفاده شده آسانتر از تصفیه روغن خام است.
در حین فرآوری ، بنزین و گازوئیل را می توان از طیف وسیعی از دمای تقطیر بدست آورد. 50-160 range محدوده کسری بنزین و 160-410 ℃ محدوده کسری دیزل است. پس از ترک خوردن و خنک شدن ، حدود 5-2٪ از مایعات بنزین است. تقریباً مایع 85-90٪ مشابه گازوئیل است و می تواند مشخصات 15-# دیزل را برآورده کند.
خریدار روغن سوخته  می توانند به عنوان سوخت صنعتی و غیرنظامی ، حتی سوخت با قدرت استفاده شوند. روغن موتور از یک بخش پس از گازوئیل در صنعت تصفیه روغن است ، آنها از همان خانواده نفتی هستند که دارای وزن مولکولی مختلف هستند ، تولید دیزل بسیار امکان پذیر است.


 

 چگونه موتور دست دوم را با سوخت دیزل ترک کنیم


روغن می تواند در بسیاری از محصولات مختلف مورد استفاده قرار گیرد ، و این به دلیل ترکیب آن از هیدروکربن های مختلف در اندازه های مختلف است که به دلیل خواص متفاوت آنها به روش های مختلف به تنهایی مفید هستند. هدف یک پالایشگاه جداسازی و تصفیه این اجزای مختلف است. بیشتر محصولات پالایشگاه را می توان در سه گروه تقسیم کرد: تقطیرهای سبک (گاز مایع ، نفتا و بنزین) ، تقطیرهای میانی (نفت سفید و گازوئیل) و تقطیرهای سنگین (مازوت ، روغن روان کننده ، موم و قیر). در حالی که همه این محصولات برای مصرف کنندگان آشنا هستند ، ممکن است برخی از آنها با فرم های تصفیه شده خود به شهرت رسیده باشند.

 


ترک خوردگی فرآیندی برای تصفیه نفت است که در آن هیدروکربن های با وزن مولکولی سنگین با استفاده از گرما و فشار ، با یا بدون استفاده از کاتالیزور ، به مولکول های هیدروکربن سبک تبدیل می شوند تا انواع سوخت های مختلف را بدست آورند. ترک خوردن یکی از اصلی ترین روش هایی است که در آن روغن استفاده شده به سوختهای مفیدی مانند بنزین موتور ، سوخت دیزل و روغن گرمایش منزل تبدیل می شود.

 


ترک خوردگی پیوندهای کربن و کربن را شکسته و هیدروکربن های سنگین تر را به پیوندهای سبک تر تبدیل می کند. این می تواند از طریق حرارتی (همانطور که در طی فرآیند تشکیل نفت در زیر زمین اتفاق می افتد) یا از طریق عملکرد یک کاتالیزور رخ دهد.

 



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۱:۰۷ توسط:123 موضوع: نظرات (0)