مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

برخی از اشکال بازیافت روغن

برخی از اشکال بازیافت روغن

آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) روغن استفاده شده را چنین تعریف می کند: "هر روغنی که از روغن خام تصفیه شده باشد یا هر روغن مصنوعی استفاده شده باشد و در نتیجه چنین استفاده ای توسط ناخالصی های فیزیکی یا شیمیایی آلوده شود."

روغنهایی که به عنوان روان کننده ، مایعات هیدرولیکی ، مایعات انتقال حرارت ، شناورها و برای اهداف مشابه دیگر استفاده می شوند روغن استفاده شده محسوب می شوند. برخی از این مثالها شامل روغن موتور ، روغن گیربکس ، روغن روانکاری ، روغن هیدرولیک ، روغن دنده ، مایع ترانسفورماتور ، روغن برش ، روغنهای خنک کننده یا خنک کننده ، روغنها و روغن ترمز است.

بازیافت چه در سیستم هیدرولیک


بنابراین ، تفاوت در بازیافت روغن و احیای روغن چیست. در حالی که هر دو به هم شبیه هستند ، یک تفاوت اساسی وجود دارد: بازیافت عبارت است از بیرون بردن ناخالصی ها و استفاده مجدد از روغن به روشی دیگر.

بازیافت عبارت است از بازگرداندن چیزی یا بخشی از چیزی که به سرویس مفید استفاده شده است ، که ممکن است متفاوت از برنامه اصلی باشد. چه در موتور باشد ، چه در سیستم هیدرولیک و چه در توربین ، سرانجام تمام روغن روان کننده به پایان عمر مفید خود می رسد و باید از دستگاه ، مخزن یا مخزن تخلیه شود.

بازیافت شامل کاهش سطح آلاینده ها قبل از استفاده مجدد 

آلاینده ها می توانند منجر به خرابی اولیه سیستم شوند و شامل رطوبت ، اسید و ذرات معلق هستند. یک مثال خوب ، روغنی است که دیگر قادر به انجام وظایف خود نیست و می توان آن را در صنایع دیگری که به ویژگی های عملکرد پایین تر روغن نیاز دارند ، استفاده کرد. بازیافت روغن تصفیه مرحله ای روغن ترانسفورماتور است: حذف آلودگی های مکانیکی و آب ، تبخیر ، تصفیه جاذب.

برخی از اشکال بازیافت روغن را می توان در محل انجام داد. اگر گیاه شما مقدار زیادی روغن دست دوم تولید کند که قابل بازیافت نیست ، این روغن دست دوم می تواند به روغن روان کننده یا سوخت برای سوختن در دیگهای بخار ، کوره های صنعتی و غیره تبدیل شود.

از طرف دیگر ، اگر روغنهای استفاده شده شما باید از خارج از سایت ارسال شوند از آنجا که آنها بیش از حد به گرانروی / روغن پایه و مواد شیمیایی مختلف آلوده شده اند ، یا گیاه شما حجمی برای توجیه بازیافت در محل ندارد ، اطمینان حاصل کنید که روان کننده های استفاده شده به روش قابل قبول زیست محیطی با استفاده از مواد زائد / بازیافت حذف می شوند شرکت.

تعدادی از سازمان های بازیافت از جمله بخش ReNEW ما در دسترس هستند ، اما شما باید اطمینان حاصل کنید که با یک شرکت معتبر کار می کنید که روغن را مطابق با قوانین محلی و مقررات آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) به درستی پردازش می کند.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۱:۱۰ توسط:123 موضوع: نظرات (0)