مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران .

مرکز خرید روغن سوخته و تصفیه روغن سوخته در سراسر کشور ایران

فرمول مناسب در مورد بهره وری روغن سوخته

بیشتر از آنچه در مورد روغن موتور که باید هر چند ماه تعویض شود ، در مورد بنزین یا بنزینی که در پمپ می پردازند فکر می کنند.

اما شرکت های انرژی و محیط بانان روی روش های کاهش زباله های تولید شده در این فراورده نفتی متمرکز شده اند. آنها حتی در حال تحقیق هستند که چگونه فرمول های مناسب به طور قابل توجهی بهره وری سوخت را افزایش می دهند.

ده ها میلیون بشکه چربی روان کننده از طریق موتورهای وسایل نقلیه در سراسر جهان سالانه - ایالات متحده آمریکا. تنها رانندگان سالانه حدود 1.3 میلیارد گالن روغن موتور کثیف تولید می کنند. مقدار زیادی از آن - آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) تخمین می زند 200 میلیون گالن (757،082 لیتر) - هر ساله به طور غیرقانونی تخلیه می شود. برخی از آنها "بازیافت" می شوند ، اما دارای مزایای مشکوک زیست محیطی هستند. به طور معمول به عنوان یک منبع سوخت صنعتی نسبتاً کثیف سوخته می شود.

اما گزینه دیگری نیز وجود دارد: روغن موتور به عنوان یک منبع تجدید پذیر. می توان روغن موتور استفاده شده را دوباره تصفیه کرد و آن را به کیفیت "خوب و جدید" بازگرداند. سپس می توان آن را بارها و بارها و تقریباً به همان قیمت هر چهارم روغن موتور معمولی فروخت.

به گفته تحلیلگران Kline & Company ، یک شرکت تحقیقاتی در بازار مستقر در پارسی پانی ، نیوجرسی ، در اروپا ، حدود 50 درصد روغن موتور دوباره تصفیه می شود ، به لطف مقررات مربوط به سال 1975 که در سال 2008 اصلاح شد. در آمریکای شمالی ، فقط حدود 10 تا 15 درصد روغن موتور دوباره تصفیه می شود. اما این داستان به آرامی در حال تغییر است زیرا شرکت های آمریکایی شروع به دیدن بازار جدید روغن روان کننده "سبز" کرده اند.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۱:۱۱ توسط:123 موضوع: نظرات (0)