دكوراسيون كابينت آشپزخانه
كابينت ها در دكوراسيون اشپزخانه نقش بسزايي دارند و استفاده از تركيب كابينت اشپزخانه،ديزاين و شكل اشپزخانه را تا حدي سلطنتي و اصطلاحا رويال شكل شدن پيش ميبرد.دكوراسون كابينت اشپزخانه زير مجموعه اي از دكوراسيون داخلي منزل است.
ابتدا از بذل توجه دوستان و بازديدكنندگان اين وبلاگ ، نهايت تشكر و سپاس را دارم .
براي ارائه مطالب بيشتر و نمونه هاي كار و نيز امكان عرضه آنلاين محصولات شركت (نوين كابين) سايت http://novincabinco.com/ رابارگذاري و آماده بازديد نموده ايم .
دوستان گرامي لطفاَ براي رشد و ارتقاي كمي و كيفي سايت ، ما را ياري نماييد و نظرات و پيشنهادات خود را به ما منتقل كنيد.
منبت چيست و منبت كار كيست؟
كلمه ي منبت به معني كنده كاري روي چوب مي باشد و منبت كار كسي است كه روي چوب عمل كنده كاري را انجام مي دهد. اين فن ، سابقه اي بسيار طولاني دارد؛ تا حدي كه آغاز تاريخ منبت را مي توان به زماني نسبت داد كه انسان براي اولين بار با ابزارهاي تيز و برّنده آشنا و چوب را تراش داده است.
آخرين طرح هاي موجود ، ساخته و استخراج شده از معتبرترين ژورنال هاي مصنوعات چوبي و دكوراسيون داخلي ساختمان
•چوب •MDF •ممبران •گلاس •PVCكابينت ممبران (كلاسيك) كابينت هايي ابزار خورده با دستگيره هايي نقش و نگار مي باشند.كابينت هايي كه چهارچوب ساختاري آنها قابل روئيت است و درهاي آنها معمولا طرحي برجسته دارند وحس زيبايي و شايد هم سلطنتي خاصي را به آشپزخانه ها مي بخشند.درب ها و تاج هاي ابزار خورده ي متنوع , سرستون هاي منبت كاري شده و يك نماي تاريخي , مشخصه ي اصلي كابينت هاي كلاسيك است كه همچنان پرطرف دار است.
ما توليد كننده كابينت آشپزخانه و دكوراسيون داخلي شما و فروشنده ي خدمات طراحي، توليد، نصب و نگهداري اين محصولات به شما هستيم. مطالب اين مقاله، براي همه ي فروشندگان كالا و خدمات مفيد مي باشد.
بسياري از فروشندگان فكر ميكنند مشتري همواره دنبال ارزانترين و سادهترين محصول است. ولي معمولا مشتريان نه تنها بهدنبال ارزانترين و سادهترين محصولات نيستند، بلكه ترجيح ميدهند قيمت بيشتري بپردازند و مجموعه بهتر و كاملتري بهدست آورند.
آنها بهترين را ميخواهند و درصورتيكه بتوانند قيمت خريد را در ذهن خود توجيه كنند، اغلب حاضر به پرداخت مبلغ بيشتر براي گزينهاي بهتر خواهند بود. اغلب مشتريان دوست دارند چند محصول يا خدمت مرتبط را باهم به دست بياورند. از طرف مقابل بسياري از فروشندگان به دنبال افزايش فروش و كسب سود بيشتر هستند.
يكي از بهترين روشها آن است كه محصولات را بهصورت يك پكيج بفروشيد، يعني چند محصول وابسته را با هم بهصورت يك محصول جديد درآوريد و آنرا بهعنوان مجموعهاي كاملتر ارائه كنيد.
خريد اين نوع مجموعهها براي مشتري لذتبخش و هيجانانگيز است، زيرا بهجاي جستوجو و تهيه محصولات مختلف، بهيكباره مجموعهاي كامل از محصولات را بهدست ميآورد.
شايد براي شما هم پيش آمده باشد كه مدتي پس از خريد يك تلويزيون با خود گفتهايد: كاش همان موقع يك سينماي خانگي هم گرفته بودم. حال اگر فروشنده يك مجموعه كامل شامل تلويزيون، پخشكننده ديويدي و سينماي خانگي پيشنهاد ميداد اكنون از خريد خود راضيتر و خوشحالتر بوديد.
نويسنده و سخنران معروف جك كنفيلد، نويسنده كتاب «سوپ جوجه براي روح» از اين روش بهخوبي استفاده ميكند و كتابها و سيديهاي صوتي خود را در يك بسته قرار داده است و تماميمجموعه را با قيمت ۲۹۹ دلار به فروش ميرساند! البته، هركدام از كتابها و سيديها بهطور جداگانه نيز در دسترس هستند، اما اغلب مردم تمايل دارند يك مجموعه كامل و بينقص را خريداري كنند و حاضرند براي آن پول بيشتري بپردازند.
مشتريان دنبال راهحلهاي جامعتر هستند
سالها پيش كه گوشيهاي تلفن همراه بهتازگي وارد بازار شده بود، گوشي خريدم و در بين راه وقتي بسته آنرا باز كردم، ديدم دو شاخه آن متفاوت است و با پريزهاي برق معمولي ايران سازگار نيست. با عصبانيت به فروشگاه برگشتم و فروشنده توضيح داد كه اين وظيفه ما نيست كه برايتان تبديل را فراهم كنيم و بايد به فروشندگان لوازم برقي مراجعه كنيد.
ديگر هيچگاه از آن فروشنده خريد نكردم. اگر در آن زمان مشاور بازاريابي و فروش بودم، به او توصيه ميكردم كه بسته كاملي به مشتري بفروشد و از فروش قطعات مكمل نيز سود بهدست آورد. بله، امروزه مشتريان دنبال محصولات و خدمات جامعتر و كاملتر هستند.
امروزه، ديگر كسي فقط سمينار نميفروشد، بلكه برنامههاي آموزشي گرانقيمت همراه كتاب تمرين در خانه، سيدي صوتي خلاصه دوره، مشاوره يا خدمات مشورتي بعد از سمينار، آپديتهاي ماهانه و منابع اينترنتي، كتابخانه مرجع و ساير وسايل كمكي فروخته ميشود. البته ممكن است تمامياين امكانات بهصورت جداگانه نيز فروخته شوند. اما بسياري از افراد وقتي درمييابند ميتوانند فايده بيشتري از مجموعهاي كامل ببرند، مجموعه خدمات را تهيه ميكنند.
شويندگان فرش، ايستگاههاي خدماتي، تعميرگاههاي لوازم الكترونيكي، آتليههاي عكاسي، مشاوران، آژانسهاي بيمه و ساير تامينكنندگان خدمات، هر روز از اين شيوه بهره برده و مجموعهاي متنوع را با قيمتي مناسب به فروش ميرسانند.
چند مثال براي فروش مجموعه محصولات
شركتهاي بيمه ميتوانند چندين بيمه را باهم و به صورت يك راهحل جامع بفرشوند، مثلا مجموعهاي درست كنند كه در آن بيمه اتومبيل، آتشسوزي خانه و بيمه عمر و سرمايهگذاري بهصورت يكجا و با قيمتي معقول فروخته شود.
شويندگان فرش ميتوانند همزمان با شستوشوي فرش خدمات تميز كردن ديوارها را نيز ارائه دهند يا فرشها و مبلمان را باهم و در يك زمان تميز كنند.
تعميرگاهها ميتوانند خدماتي را باهم و با قيمتي مناسب ارائه دهند، مثلا سرويس اتومبيل را با تعويض روغن، تنظيم باد لاستيكها و تعويض فيلتر روغن تركيب كرده و اين مجموعه را به صورت خدمتي جديد ارائه كنند.
آتليههاي عكاسي ميتوانند بهجاي فروش يك عكس به مشتري، همان عكس را در چندين اندازه مختلف چاپ كرده و با قيمت بيشتري فروخته و سود بيشتري بهدست آورند. حتي فروشندگان ميوه ميتوانند سبدي از انواع ميوهها درست كرده و آنرا به افرادي كه براي پذيرايي از مهمان خريد ميكنند، ارائه دهند.
چگونه مجموعهاي از محصولات بسازيم؟
اگر محصولاتي داريد كه مشتري معمولا آنها را باهم مورد استفاده قرار ميدهد، آن محصولات را باهم و بهصورت يك مجموعه بفروشيد. آنها ميتوانند در يك بستهبندي جديد قرار گيرند يا عملا از هم جدا باشند و شما آنها را بهعنوان يك مجموعه معرفي كرده و باهم بفروشيد. مجموعه را با تخفيفي معقول عرضه كنيد و ببينيد چگونه درآمد بيشتري به سمت شما سرازير ميشود.
تحقيقاتي روي مشتريان انجام بدهيد و تعيين كنيد در صورتي كه مجموعهاي جديد ارائه كنيد، خريداران چگونه پاسخ خواهند داد. ميتوانيد فرم ارزيابي چاپ كرده و با ارسال پستي بهدست خريداران برسانيد. همچنين مسؤلان سفارش يا كارمندان فروش ميتوانند به جمعآوري نظرات مشتريان بپردازند. استفاده از نظرسنجي آنلاين در سايت يا رسانههاي اجتماعي ميتواند بسيار مفيد باشد.
در نظرسنجي خود ميتوانيد از اين سؤالات استفاده كنيد: كداميك از محصولات ما را هنوز امتحان نكردهايد؟ چهچيزي شما را براي امتحان آن برميانگيزد؟ اگر شما توليدكننده بوديد چه محصول جديدي را به فهرست ما ميافزوديد؟ چه خدماتي را بهطور معمول بهكار ميبريد و ما آن را ارائه نميدهيم؟
شايد نتوانيد تمام نيازهاي مشتري را خودتان تامين كنيد. گاه ميتوان محصولات و خدماتي را از همكاران و ديگران تهيه كرد و به بسته اضافه كرد. با اين كار شما كاملترين و بهترين فروشنده خواهيد شد، چون ديگر نيازي به مراجعه به فروسندگان ديگر وجود ندارد.
تعيين قيمت مجموعه
زماني كه بهطور غيررسمي خريداران و مشتريان را ارزيابي كرديد، پرطرفدارترين اقلام را براي قرار دادن در مجموعه انتخاب كرده و محاسبه كنيد تا ببينيد قيمت مجموعه را چه مقدار ميتوانيد كاهش دهيد. به بررسي رقبا بپردازيد، آيا آنها نيز چنين مجموعهاي با قيمتي قابلرقابت ارائه ميدهند يا خير.
يكي از مؤثرترين راهها براي رقابت با ساير كسبوكارها كه محصولاتي مشابه ارائه ميكنند آن است كه اقلامي تهيه كنيد كه مشتري بهراحتي نتواند به قيمت آنها پي ببرد. راه ديگر اضافه كردن اقلامي بهعنوان جايزه است كه آنها را جداگانه عرضه نميكنيد.
به دنبال محصولات و خدماتي باشيد كه براي شما هزينه بسيار كمي دارند، اما بهعنوان بخشي از مجموعه از ارزش ذهني بالايي برخوردار هستند.
فروش مجموعه محصولات يا خدمات
يك راه براي ساده كردن كار فروشندگان اين است كه هركدام از اقلام موجود در مجموعه را بهطور جداگانه در جاي ديگري نظير بروشور محصولات بهعنوان محصولاتي باارزش معرفي كنيد. سپس مجموعه را بهعنوان محصولي جدا، در يك جمله توضيح داده و براي كسب اطلاعات هركدام از اقلام منفرد مجموعه به بروشور كامل محصولات ارجاع دهيد.
كارمندان، مسئول رزرو و ساير كاركنان را درباره اقلام اصلي مجموعه آموزش دهيد تا بهراحتي بتوانند در افزايش فروش سهمي داشته باشند. به فروشندگان خود آموزش بدهيد كه وقتي مشتري درباره محصولات سوال ميكند، ابتدا بسته جامع و كامل را پيشنهاد بدهند و اگر مشتري قبول نكرد سراغ پيشنهادهاي كوچكتر بروند.
با ساخت خلاقانه بستههاي جامع و ارائه آن، هم مشتريان راضيتر و خشنودتري خواهيد داشت و هم فروشتان افزايش خواهد يافت!